artikel menyakitkan hati - nuar berahim lancar buku

buku yg terang menghina islam tak ada siapa yg marah
tindakan bangang nuar berahim yang melancarkan buku mobashar  Tinderbox: The Past and Future of Pakistan juga menyusahkan pakatan rakyat, tapi tidak ada siapa yang kisah sebab apa sebab nuar berahim ada lah dewa.

tindakan nuar berahim tidak ada siapa yang berani mengkritik tapi blogger pas duk sibuk mencanang apa yang pemimpin pas buat. nuar berahim boleh buat apa saja sebab dia adalah tuhan ayah kepada blogger pas. hahhaha

buku mobashar yang mengatakan islam itu adalah persaudaraan dan bukan negara jelas bertentangan dengan agama islam. pandangan politik nuar berahim diterima dengan penuh ikhlas oleh blogger pas. tak ada sebarang kritikan dan sapu bawah karpet.

secara jujurnya tak boleh kritik nuar berahim sebab dia maksum sebagaimana maksumnya blogger blogger yang menghentam pemimpin pas. hanya pemimpin pas yang boleh dikritik dan dibelasah. bersin tak tutup mulut pun dijadikan isu.

pemimpin pembangkang lain semua boleh tak apa dihalalkan dan dibasuh dengan secucinya dan disapu bawah karpet. salah apa pun dimaafkan sebab itu adalah persepsi yang sudah diterima pakai. siang malam langgar hukum allah tak apa.

selepas ni majlis syura pas pulak akan jadi mangsa belasahan. tak percaya tunggu dah lihat ajelah. kalau tak korner baring korner terbabas dan menjadi mangsa adalah pas. ahli dan penyokong pas pun bersetuju sama dengan belasahan itu. tak apa atas kapasiti kebebasan pendapat. nak maki nabi pun boleh atas kebebasan pendapat hehhee..

Ulasan

  1. bro! Lu tegor godfather, nanti azmin suruh mahfuz/kolid pecat Lu guane...hahaha

    BalasPadam
  2. tuhanayah tu hahhaa.. kolid and mahfuz kena kuat kalau tak mesti x jadi calon dah hahhaa..

    BalasPadam

Catat Ulasan