artikel menyakit hati - salam pencerahan kebodohan

arghhhh
 suara penentang islam lebih kuat sekarang. aku cuma nak mencerah isu bangang sekarang. nampaknya ramai benar yang menyokong cakap cakap karpal singh. karpal singh nyanyuk karpal singh dah tua tak apa dia keluarkan apa saja kenyataan akhbar. kalau member tak bekap member siapa nak bekap lagi kan. 

aku tertarik dengan ayat ' karpal singh hanya pong pang pong pang" apakah umat islam lupa bagaimana rakyat islam timur tengah yang ramai tapi tak mampu berhadapan dengan yahudi yang mana kalau rakyat arab ludah mati orang yahudi tapi yahudi terus hidup dengan aman gembira. rakyat islam ludah tapi yahudi tak mati mati.

apakah umat islam lupa, malaysia tak boleh berubah menjadi kristian bukan dengan doa tapi dengan tindakan umat islam sendiri. APAkah umat islam lupa bagaimana empayar Othamaniyah tumbang dan tertubuh dan tertunggak negara sekular TURKI. apakah umat islam begitu bangang begitu bodoh begitu bangang. apakah umat islam turki masa itu percaya bahawa negara islam akan bertukar menjadi negara sekular.

sebab apa PAS menentang umno, sebab umno tidak mahu kepada islam, sebab itu pas menentang dap, pas menentang mca pas menentang mic sebab apa sebab islam. kalau nak islam liberal islam boleh saja pasti boleh menerima apa saja tanpa perlu was was didalam hati sendiri. PAS kena bangun dengan kekuatan islam bukan kekuatan lain.

umat islam jangan lupa bahawa bukan dengan doa boleh bertukar negara tapi dengan tindakan umat islam sendiri boleh menukarkan negara umat islam kepada negara yahudi. jangan jadi bongok dan bangang sangat. sebab nak membunuh pemimpin islam kita jadi pak sanggup sanggup jadi pelacur jadi anjing .

pesanan kepada penjilat tulangbesi, minum ajelah kencing tulangbesi sampai mabuk hahhaha

Ulasan

  1. hahahahaha...... ada satu soklan: kalu aku kata kat anak aku "main bola tu patut2 la, jgn nak menang sampai tak smayang" sapa kah aku?
    jawaban: bgantung kpd keadaan. kalu aku org yg latar belakang agama, maka aku geng ug. tp kalu aku propesonal, maka itu nasehat yg amat bernas. hahahahahahaha

    BalasPadam
  2. kuat sgt le hang ni geng UG wakakak ..

    BalasPadam

Catat Ulasan