artikel menyakit hati - PEMBERI masalah

PENGHANTAR MASALAH
makin ramai yang membangangkan diri. kenyataan ustaz haron taib digunakan sepenuhnya untuk menghentam majlis syura pas, persepsi bangang yang cuba ditimbulkan adalah majlis syura PAS bersetuju dengan kenyataan ustaz nashrudin. kalau bangang tu buat diam ajelah tak nampak bangang tapi bila dah tulis nampak sangat bangangnya.

saja memanaskan isu, kononnya ustaz haron bersetuju dengan nasha yang menuduh tanpa bukti. kalau ada bukti apakah yg menulis akan bersetuju dengan ustaz nasha. mesti tak akan setuju sebab apa sebab tak akan setuju sampai bila bila apa yang nasha cakap. budak selangor yang cakap kenal nasha sebelah rumah sampai sekarang tak mintak maaf. nasha tak datang meeting nasha tak terima perlantikan tapi dituduh tak datang meeting ada mintak maaf tak ada pun sebab apa sebab dah tak suka. jadi bukti diberikan pun tak ada yang akan setuju. dicari lagi salah.

apakah benar ustaz haron bersetuju dengan nasha yang menuduh tanpa bukti? apakah itu berlaku atau hanya persepsi yang dilontarkan. ustaz haron hanya berkata: betullah apa kata nasha, islam paling utama, sinar harian memetik kenyataan haron taib adalah mengenai islam, bukannya menggandaikan mengenai doa yang dibuat oleh kristian. kalau tak reti baca melayu baik baca bahasa sanskrit lagi baik. " baca balik apa sinar harian tulis. tak ada ulasan mengenai negara kristian.

jangan jadi bangang, untuk menghentam mana mana senang je kutip je info dari tong sampah pun boleh. ilmu kickdefella boleh digunakan. ambik scan dan publish kerja senang. tak ia nafi kalu bukan pun nafi. itulah kerja kerja bangang dari orang pas sendiri sekarang. mementingkan party lain selain party sendiri. orang islam yang duk kutuk islam tak ada orang kafir kutuk agama kafir. itulah orang islam sekarang. seperti buih ramai tapi kutuk agama sendiri. bangang nak mampus.

Ulasan

  1. Kah..kah...dah terkena batang hidung sendiri

    BalasPadam
  2. kikiki cian lebai malang. ada lagi rupanya ingat dh terbongkang dlam longkang hhahhaa

    BalasPadam

Catat Ulasan