artikel menyakit hati - ketua syiah malaysia mengamuk

fun or shudup
nampaknya asri mullah saja mengusik untuk menaikkan suhu, menegur pemimpin pembangkang sudah lama dibuat. tok guru presiden menjemput dua ekor makhluk bangang mengkritik  didepannya. ada blogger tolol yang merasa dia hebat bahawa dalam PAS tak wujud pemimpin boleh dikritik. blogger tolol yang sudah dibuang dari kepimpinan bawahan. banyak sangat mengkritik dari buat kerja. kerja hanya tau mengkritik tapi kerja tak jalan jugak.

mullah asri dengan gaya syiah berharap malaysia tidak menjadi iran, apakah mullah iran tidak boleh dikritik atau asri masih bangang dengan ilmu bodohnya. ketua syiah mengamuk dengan kenyataan asri bangang. nampaknya asri saja menyalakan api kemarahan syiah tua yang sudah kehilangan taring walaupun assan ali sudah terpecat dari jawatan exco.

mullah asri saja mencari jalan untuk menjadi popular sebab menibai kiri kanan, kurang sudah kantung yang ada, jalan tebaik adalah menyalak mana mana yang ada. kekuatan menyalak apabila diberi peluang menyalak dengan nyaring. umpama lalang yang tiada pendirian. dia akan menyalak kedua dua bila kedua dua tidak memberi hasil mahsyur kepada nya lagi.

cuma asri bangang tak menyatakan ulamak mana dalam pas yang tidak boleh ditegur, sepatutnya asri bangang boleh menyatakan nama  bukan nampak hebat sikit. ni setakat baham rambang macam blogger bangang yang merasa dirinya hebat. utusan pun pakai ilmu yang sama itu memetik sumber yang tidak mahu namanya disiarkan. apakah cari makan jugak asri  ni. memetik sumber tidak bernama, jika mahu mengkritik sebut je nama bukan ke senang. tak payah pakai teka teki bangang kerja.

asri bangang lagi tak sebut dalam PAS ada syiah, kalau asri sebut mesti ramai orang syiah dalam PAS tak senang dengan kenyataan bangang asri, ni pun ketua syiah tua pun dah mengamuk, kritikan lazat lazat kepada ayahtollah. asri pun memang bangang dari awal awal lagi. bukan sekarang dia bangang. cuma yang tak kenal asri rasa asri hebat. setaraf dengan mullah.

Ulasan