artikel menyakit hati - selangor berbuih buih

baru lagi kenyataan ketua pembangkang bahawa selangor dibawah mb kolid berahim akan mengadakan pilihanraya berasingan. tiba tiba ada kenyataan terbaru bahawa kerajaan selangor tidak tahu lagi akan mengadakan pilihanraya berasingan atau bersama.

kenyataan hebat dari nuar berahim mendapat ulasan baik dari blogger yang hebat cenderung menyokong pilihanraya berasingan dan dalam masa yang sama mengutuk kerajaan pas dikedah dan kelantan.

kenyataan nuar berahim akhirnya dibalas oleh kenyataan kolid berahim yang masih belum memutuskan bahawa pilihanraya akan dibuat berasingan atau bersama. mesti blog akan spin balik kenyataan ini sebagaimana kenyataan menteri dalam negeri.

untuk menyekeh mb kedah, kenyataan nuar berahim dan kolid berahim dikatakan seia dan sekata tapi rupanya hanya indah dibibir mulut sahaja. sapu bawah karpet bila terkena batang hidung sendiri. bangang nak mampus. majlis pakatan rakyat yang membuat statement kononnya kerajaan selangor akan mengadakan pilihanraya berasingan dari negeri lain. 

blog ahli pas sendiri menyambut baik dan menyindir mb pas kedah. kononnya tidak tahu membuat keputusan. boleh tidak bersependapat tapi jangan dari pas itulah kenyataan ini. dan percayalah tidak ada blog yang akan menulis kenyataan kolid berahim ini. sapu bawah karpet ajelah jawabnya. mana ada pkr bunuh pkr mana ada dap bunuh dap yang ada pas bunuh pas. bangangggggggggggggggggggggggggg 

Ulasan

  1. depa2 ni spesis baju pas ati pkr/umnO

    BalasPadam
  2. ada jual pasir tu hahhahaa

    BalasPadam
  3. Dah memang pas spesis terengganu bangang nak buat camne? Kalau bijak tentu dapat sokongan padu dari rakyat terengganu. Dapat menang secara nasib sepenggal kat terengganu dah mula riak.

    Belajar dulu mentadbir sebelum memerintah. Amalkan apa yang ada dalam al-quran. Jangan dihafal tapi tak amal. Kalau hafal je baik korang jadi profesor je.

    BalasPadam
  4. ada lagi species lembu menyondol lagi dalam ni, aku ingat dah tenggelam dah dalam pasir, kasihan bangang ni, tak baca sejarah gamaknya bangang ni hahhaa .. balik mabuk dulu lah baru komen.

    bodoh sangat le budak aljo ni sama species dua tiga ekoq lagi yg tetap bangang hhahaaa.. org hafal alquran tu dikatakan bodoh. org yg hafal alquran tanah tak akan makan. bukan hafal buku inglish dewan. kalu bangang belajar dulu atau pi kuliah msk hahhaahaa

    BalasPadam
  5. depa ni jenis makan tanah, bahangtanoh..hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan