artikel menyakit hati - hudud phobia

hudud law

 makhluk bangang yang mengatakan hudud perlu ada tahap tahap, orang gila yang menyokong kata kata adukatakguna yang menghina isteri nabi. tak ada beza pun mahathir dengan adukatakguna. dua dua sama je gila dan bangang. berlagak macam syaitan.

hudud adalah hukuman tak perlu tahap ke pasal, umat islam faham ke tak faham kena jalankan jugak. betapa tolol dan bangang manusia yang sengaja mereka reka kononnya biar umat islam faham baru boleh dijalankan.  hukuman inggeris yang ada dalam perlembagaan malaysia tak perlu di beri pemahaman dan tahap pun dah dijalankan terus menerus tanpa perlu tahap seperti manusia bangang cakap.

undang undang kafir boleh diterima pakai tanpa tahap tahap atau fasal fasal tahap pemahaman. jelas kegiatan  yahudi dan nasrani yang merasuk fikiran menjadi manusia islam menjadi celaka. bengong dan tolol. hudud perlu dilaksanakan sebagaimana undang undang lain. ada ke kerajaan british dulu anjur tahap 4 5 6 ke baru dijalankan hukuman kafir. tak ada pun. yang bangang saja berlagak hebat mengatakan hudud perlu dilaksanakan dan perlu diberi pemahaman.

mengapa bila hukum allah kena ada pemahaman, bila hukuman kafir tak ada pulak yang meroyan dan menjadi celaka. hanya hukum allah saja yang ada dakwa dakwi. umat islam tak yakin dengan hukuman allah janjikan. jangan menjadi celaka mempertikaikan hukuman hudud. pilih saja jalan, jalan karpal singh atau jalan allah janjikan. jangan duk tengah tengah, tuhan sedia 2 tempat je neraka dan syurga tak ada RR kat tengah antara keduanya.

Ulasan