UG - Ulama government


ug satu nama yang amat mengerunkkan puak puak reform yang sedang bergayut di daham mediaperak.com. kalau tranungkite dikaitkan dengan puak puak ug apasalahnya mediaperak dijadikan tempat pembiakkan golongan yang membenci ulama. tranungkite lebih  bebas dari mediaperak.com kerana ia juga menyiarkan pandangan dari semua pihak. tapi di mediaperak di siarkan hanya yang bersama pandangan mereka. tiada kebebasan hanya jumud.

ratib ug di jelmakan sepanjang masa. satu sebab untuk melibas dan memangkah mana mana pemimpin pas yang mengkritik dan membela pas setiap masa. label dan persepsi bangang ini sengaja dibuat agar memberi imej huduh kepada pemimpin yang mengkritik sesama jemaah dan pakatan rakyat.

walaupun berjuta kali diberi penjelasan, otak yang telah tepu dengan otak otak yahudi tidak mampu menerima dan menelan penjelasan yang diberikan. ratib dan zikir ug akan terus berkumandang sampai pas senget dan tenggelam.

golongan pembenci ulama akan terus ada dan terus berkembang biak sampai ke akhirnya. ulama hanya tempat untuk dikaitkan dengan lembap, tidak bijak berpolitik, tiada strategi.tiada daya saing untuk berperang, tiada kebijaksaan dalam mentadbir dan pelbagai tuduhan kurang akal diberikan kepada ulama.

yahudi sudah lama memakai strategi begini dan akhirnya diguna pakai oleh puak puak bangang yang akan terus mencari dimana salah dan silap ulama ulama. setiap hari usaha memperlekehkan ulama diteruskan, rela dikatakan kafir murtad kerana menghina golongan ini. kalau dah rela menjadi kafir apa lagi yang ada.

tanpa disedari puak puak reform menggunakan pakai strategi yang dibuat dan digaris oleh ulama, tahalaf siyasi dibentangkan dan digunakan oleh reform untuk menghentam ulama kembali. bila ulama berdepan dan membela islam mereka beranggapan ulama sudah melanggar tahaluf siyasi.

reform yang bangang tak mengetahui bahawa mereka hanyalah sampah yang tidak bernilai. garis panduan telah ditetapkan untuk pejuang dan pendokong islam tidak melanggar dan lari dari fokus untuk memastikan islam terus hidup dan berkembang.

betapa jumudnya penyokong pas sekarang, tak boleh kritik karpal singh sebab tahaluf siyasi, tak boleh mengkritik pemimpin pembangkang lain sebab tahaluf siyasi, tahaluf siyasi membuatkan pas hebat bukan semakin bongok dan bodoh seperti reform.

Ulasan

  1. musuh fzt dan geng perpadunag yg masih meratap kekalahan idola2 mereka adalah PAS dan perjuangan islam yg dibawanya.
    tula org dah pesan jgn berjinak2 dgn umno, inila padahnya.islam telah jadi secondary,fitnah memjadi keutamaan.

    BalasPadam
  2. kang aku dah cakap. reform memang bangang, duk ratib dan zikir benda lama. kalau lah ag bodoh ni faham apa aku tulis tak ada dia membodohkan diri menjadi penjilat dan pencacai reform dan kolid samad wkaakakaaka..

    BalasPadam
  3. bro fzt, member Lu sorang ni msih bodo melantun2..hahaha

    BalasPadam
  4. hahhaa.. nk bagi minum apa mamat sekoq ni nak kena rendam dalam ayaq longkang baru faham gamaknya wakakaaka

    BalasPadam
  5. sungguh buruk akhlak geng2 perpaduang ni.makina dan cacian adalah makanan harian

    BalasPadam
  6. kahahha. kasihan ag. hari hari makan maki minum ayaq longkang .. tapi masih berdegil dengan geng penghina ulama, penghina isteri nabi hahaha.. terus kan usaha mu wahai ag wkakaka

    BalasPadam
  7. ish fzt skg tuduh org minum air longkang pulak.berapa banyak dosa daa kau mahu collect hari ni.insafla

    BalasPadam
  8. hahaha singkat betul pemikiran pencacai ni, banyak mana dia ni minum air gereja sampai bodoh tak boleh nak diajar hjahjahaa

    BalasPadam
  9. dah minum air gereja pulak.bertaubatla segera sdr, tak takut balasan allah ke atau...

    BalasPadam
  10. memang kepla hotak ag dah jem sangkut .. mental block sungguh mamat ni wakakaka.. pi mabuk barbican lagi baik sambil makan nasik arab tepi longkang hahahaha

    BalasPadam
  11. ish ish fzt,aku rasa kau perlu jumpa seseorang minta nasihat kenapa jiwa kau tak tenteram

    BalasPadam
  12. hahhahaha jiwa aku tenteram gila dapat maki puak reform penjenayah hahhahaa

    BalasPadam

Catat Ulasan