tok guru harun din cari pasal dengan puak celaka

digelar ulama kepala lutut oleh ONE G yang hebat dengan ilmu dunia, ONE G tidak dapat coverage jauh selain 1G yang sudah ketinggalan zaman. menjadi tempat rujukan puak puak bangang reform. segala permasalahan akan dirujuk kepada ONE G. dan lama hilangkan diri dan tidak lagi bersama budak hitam dari pulau pinang.

tok guru harun din memberikan sokongan kepada nasharudin dan akan menjadi puching bag baru bagi reform. selepas reform bangang gagal mempengaruhi majlis syura ulama pas untuk memecat nasharudin. selepas mendapat nafas dari kenyataan ustaz ahmad awang, riuh rendah pencacai reform.

apakah puak reform akan menyerang tok guru harun din selepas ini. berani ke pencacai kolid samad mengfitnah tok guru harun din. kolid samad mesti bengang gila dengan kenyataan ini. selepas berhujah dengan bangang dalam blognya. " tu kenyataan peribadi tok guru harun din saja"

kolid samad juga tidak berhak mengeluarkan kenyataan apa apa mengenai pas sebab dia tidak mewakili keseluruhan parti pas. kalau itu kenyaataan kolid samad kepada nasharudin itulah juga kenyataan kepada kolid samad yang bangang.

tidak menjadi kesalahan perjuang islam menegur parti nya jika ia mula menyimpang dari fokus asalnya. yang reform tidak menjadi ahli pun duk sibuk mengajar pas pelbagai benda. kononnya nak betulkan pas, diri sendiri pun tunggang langgang. hidup pun dengan hasil sedekah jariah.

Ulasan

  1. aku tidak hairan kalau utusex menjadi kegemaran fzt skg.

    BalasPadam
  2. ag mencaruk dan memaki hamun, ni lah ajaran kolid samad wakakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan