reform takut kutuk nuar berahim

blog reform yang cari makan takut nak kutuk nuar berahim, terpaksa kutuk nuar berahim dengan berlapik, bekas ketua pemuda pas cawangan yang kena buang sebab mulut jahat dan perangai huduh terpaksa mengaitkan orang lain dalam tulisannya.

reform lain macam biasa penakut gila kalau bab nak kutuk nuar berahim, nuar berahim jadi maksum dalam pembangkang, pencacai kolid samad duk beromen dan berzina dalam laman aku ni hahhaha..

reform over dari over confiedent yang fitnah mereka akan jalan, mereka ingat perancangan mereka adalah yang terbaik. sampaikan semua pandangan orang lain dikatakan pandangan mereka.

kebodohan dan kebebalan puak reform memang terserlah dari dulu kini dan selamanya. info dari longkang menjadi hidangan mereka setiap hari. akhirnya terpaksa hilangkan diri, jual monyet dan gambar lucah sekarang.

mereka merancang allah merancang mereka merancang fitnah allah akan hapuskan fitnah mereka dengan memberikan mereka kekejiaan dalam hidup, kesusahan yang tiada tolok banding dan tidak tergambar dalam otak jahat mereka.

Ulasan

  1. nuar brahim depa punya godfather tu bro! kutuk nuar brahim alamat xdapet den nk gonggong tulang.. hahaha

    BalasPadam
  2. waakka .. pencacai kolid samad siang malam ada dlm blog ni hahhaa. kasihan.. best menaji

    BalasPadam

Catat Ulasan