reform mengaku reform bangang dan bebal

rupanya dalam diam mengaku jugak bahawa assan ali ada jugak pengaruh di selangor, dulu cakap assan ali tak ada pengaruh sikit secuit kuku di selangor, akhirnya dengan terbuka blogger bengong reform mengaku undi melayu terbelah 3 bahagian 1 bahagian kepada pr 1 bahagian kepada umno dan satu lagi dibawak lari oleh assan ali. kononnya golongan ke3 seperti lalang.

pas selangor dan pas perak memang tak bekerja kuat dan tidak pandai uruskan parti sebab kalau pandai urus parti tak akan kalah punya. itu ungkapan reform yg masyhur. pas selangor dan pas perak tidak akan kalah dengan undi hantu sebab apa duk sibuk nak bersih daftar pengundi.

apa guna bersih daftar pemilih jika yakin tiada pengundi hantu, sampai sekarang tiada jawapan yang pasti, dan yang pasti berdolak dalik dengan pelbagai jawapan yang meragukan. sekali cakap ada bila pas terengganu kata pas terengganu kalah sebab pengundi hantu mereka kata tak adalah tu semua pengundi sah. kalah di negeri lain bukan sebab tak hebat bekerja tapi data pemilih tak bersih dan sebab pengundi melayu lari ikut assan ali. mana satu ni yang betul. ada kasta jugak dalam menulis rupanya

di terengganu pas yakin ramai pengundi hantu berlaku dan telah dapat dibuktikan. soalnya mengapa nak bersihkan daftar pemilih jika didalamnya ada data pemilih yang sah. bodoh le blogger reform. kalau yakin sangat tidak ada pengundi hantu buat apa nak demo bersih tak perlu demo tu semua. baik makan nasik minyak lagi baik.

pas selangor dan pas perak akan kalah sebab bukan daftar pemilih tak bersih tapi sebab golongan reform yang ada banyak bercakap dari bekerja. semua orang yang lain dari mereka tak hebat. kebodohan dan kebangangan mereka terserlah dalam kenyataan mereka.

Ulasan

  1. kalu pas selangor kalah nanti sbb kolid samad tak jd calon, kalu pas perak kalah nanti wa tgh cari modai nk kata...hahahaha

    BalasPadam
  2. itu sajalah modal budak2 pemusnah islam dan pas ni, maki,caci dan kata fitnah.bertaubatla sebelum terlambat.insafla..

    BalasPadam
  3. hahhaa tak dapat nak jwb, akhirnya terpaksa mengaku, kebodohan dan kebebalan. belum assan ali kena pecat cakap assan ali tak ada pengaruh secuit kuku pun, lepas tu belum apa apa dah ngaku kalah sebab undi melayu terbelah 3

    ag dengan senang hati menerima dan boleh aje asalkan kolid samad menang. pas selangor baik jual pasir hahhaa tak pun buka kelab malam untuk kutip derma untuk shah alam.

    satu soalan untuk AG
    kalau buku daftar pemilih bersih kenapa perlu ada demo bersih

    BalasPadam
  4. skg demo bersih pun fzt pertikai.emm....kalau yg baca tak nampak2 lagi hala tuju fzt ni...

    BalasPadam
  5. hahaha ag masih belum faham apa aku nak cakap, literal thinking vertical thinking kalau tak faham jugak aku tak tahu laah.

    memang ag hanya dilahirkan untuk menjadi pencacai dan penjilat kolid samad ajelah

    BalasPadam
  6. dia buat2 bodo xmampu trima kenyataan hahahaha
    dia tahu bahwa dia tahu tp terpaksa buat2 bodo sbb nk sensitiviti gerombolan kut..hahaha

    BalasPadam
  7. buat buat bodo hahhaha aku suka kenyataan tu

    BalasPadam
  8. sungguh kurang berakhlak fzt ni, makian dan cacian adalah makanan harian

    BalasPadam
  9. lembut bahasa ag, macam pondan tua belakang lorong wakakka .. berakhlak mulia ag, calon calon wakil longkang nak masuk fru. wakakaka.. ag memang dilahirkan untuk jadi pencacai puak puak reform wakakak ..

    BalasPadam
  10. aku rasa lama2, ada dua tiga kerat kawan kau pun lari tengok akhlak kau? kapt shiqaqi teman seJATI pun termenung

    BalasPadam
  11. hahaha kapt shiqaqi baik hang je duk huduhkan imej warak dia. dia termenung mengenang kebodohan pencacai kolid samad yang siang malam mepertahankan karpal singh.

    BalasPadam
  12. jgnla fitnah kapt shiqaqi pulak

    BalasPadam
  13. kapt shiqaqi tu bilal masjid rhusila hang mana tahu wkkakaka .. bodoh punya ag. kata kawenkan jemaah pas rusila tok bilal masjid rusila tak kenal ... hahaaha

    BalasPadam
  14. so apa masalahnya? fzt bawa bertenang dan insafla

    BalasPadam
  15. hahaha kasihan ag tak faham faham mental block. pi tanya uncle usin nun

    BalasPadam
  16. hahaha..... bilal masjid rusila ore panggil to'bilal soh..hahaha
    wa termenung mengenangkan follower dewa ni, dewa kutuk isteri nabi, kutuk sahabat dan 4-mazhab pon masih lagi menjadi pengikut dan bersetongkoi lg dgn dewa tu, fzt kutuk maki dewa dan yg sewaktu dgnnya Lu org marah, nampak sgt Lu org jenis dogretibase..hahaha

    BalasPadam
  17. ag, aku baru je fitnah kapt shiqaqi tok bilal masjid rusila rupanya bukan, nama tok bilal tu nama dia tok bilal soh bukan cina soh ah cai wakakaka ..

    ralat : FZT memohon maaf pada kapt shiqaqi kerana menyangka kapt shiqaqi adalah tok bilal soh tapi ore lain, rupanya tok siak wakakaka

    BalasPadam

Catat Ulasan