Perlembagaan Parti 75 - untuk khalid samad

dulu khalid samad dah dikenakan  tindakan disiplin party dibawah  75 perlembagaan party. khalid samad didapati bersalah kerana mendedahkan kerahsiaan parti. tindakan jahat khalid samad sudah lama terdedah tak akan pas nak mendiamkan lagi. apakah khalid samad kebal dari sebarang pemecatan.

setiap hari khalid samad akan membela pkr dan dap. sekarang menjadi pembela terunggul kepada karpal singh. banyak kenyataan kenyataan khalid samad merugikan parti pas. jika dulu pas hanya menggantung dan memberi amaran kepada khalid samad.

pas sepatutnya memanggil kembali khalid samad dan dibawah perlembagaan parti 75 pas berhak  memberi amaran, melucut hak hak dalam parti, menggantung keahliaan dan dipecat dari pas. apakah hanya assan ali boleh dipecat mengapa tidak khalid samad.

khalid samad sudah tidak bersedia lagi bersama pas, khalid samad lebih relevan duduk dalam dap kerana citarasa dia makin intim dengan konsep malaysia malaysian dap. konsep yang tak pernah dipertikaikan oleh khalid samad.

khalid samad lebih rela menghina nasharudin dan assan ali dari menghina karpal singh. berjuta kali karpal singh cakap dia adalah mewakili parti dap, tapi khalid samad tetap mempertahankannya karpal singh. kenyataan peribadi karpal singh.

pas perlu memecat khalid samad dengan serta merta dengan tindakan dia yang banyak merrugikan parti pas. kenyataan kenyataan dan tulisan dia lebih mirip kepada dap dan melebihi dari pemimpin dap sendiri. tiada kenyataan dari pemimpin dap yang membela karpal singh selain khalid samad dari pas saje yang membelanya.

Ulasan

  1. bro! saari songep dah bg tau ke pd kolid samad bahwa dia xdicalonkan dlm pru13 nanti?
    kalu dah betoi ada kemungkinan kolid samad dapat tiket dap....hahaha

    BalasPadam
  2. kau ada mn ni? tengah bersedap2 dlm bas jelajah malaysia ka? aku pun teringin nak naik bas mewah ni beb. dulu najib dah naik kat perak, skarang nuar plak. ishhh tringin sungguh aku.

    BalasPadam
  3. ish ish fzt bertungkus lumus bersama hasan jati and nasa mahu kalahkan PAS dan menangkan UMNO.kesian Yb wahid ada org bawah macam ni,tikam belakang melayu.islam entah ke mana

    BalasPadam
  4. Apa lagi....buatlah aduan pada SUA akan kesalahan YB Khalid Samat dan minta dipecat seberapa segera. Tak payah tunggu hingga SUA sebut tak ada aduan. Ini tidak terpekik terlolong macam polong di blog shj. Aku nak tengok ada telor ke tidak FZT dan sekutunya. Bukan main serang Malaysia Waves dan One G. Kecut dan menikus ibarat Ayam Bapok yg berkokok berderai derai tapi ekor bergelumang dgn taik.

    BalasPadam
  5. laa lebai anjing ada lagi aku ingat nak mampus hahha.. jenis anjing memang suka menyalak, aku saja sentuh puak celaka dalam ni, so true color anjing akan keluar. itu yang aku cari, hahaha tak payah buat aduan jap lagi kolid samad kena pecat le sebab bangang macam pencacai dan penjilat najis karpal macam lebai tak perlu bising menyalak, bukit tak akan runtuh. tak payah pakai nama banyak sangat, kalau keturunan anjing tak akan mengeboooo macam kaldai kan.

    suka sangat lebai kalau dapat booking pelacur belakang lorong wakakka .. salak salak ni ada payment x, ag pun makin lama makin kuat menyalak dah habis ke minum kencing karpal singh. hahhaah

    BalasPadam
  6. yang pas jadi lembu pada pkr dan umno. yang bangang macam lebai dan ag mesti akan ada kenyataan tak apa itu cara baru nak jumpa rakyat. bas mewah kalau tak tala duit rakyat duit siapa lagi,

    kasihan pas selangor ada penyokong anjing macam lebai, ag dan ahmad, mampu tengok je lah bus mewah. nak naik orang tak ajak. cuci longkang ajelah.

    aku ada johor mie. nak kirim apa dri iskandar, kat perak msk dah gila babi marah kepada hudud hahhahaa

    BalasPadam
  7. ya allah, panggil org anjing pulak.semoga fzt mendapat hidayah.ya allah selamatkanla fzt sebelum terlambat.

    BalasPadam
  8. hahah berat nanang ag ni, pi baca mso lagi baik tak pun baca cenangau dah le wakaakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan