pas selangor pas perak selamat jalan

pas selangor dan pas perak boleh mengucap selamat jalan kepada pru ke 13, selagi mereka tak ada kekuatan sendiri dan hanya menumpang kekuatan orang lain. baik tak payah cakap banyak. pencacai kolid samad dah mengaku bahawa pas selangor tak ada kekuatan sendiri nak menang.

pas selangor punca segala galanya bermulanya era kebodohan pas. pemimpin pas selangor terlampau taksub sangat dengan kmpulan reform yang bertenggek mencari kedarah dalam lubuk. apa yang reform tulis akan diguna pakai oleh pemimpin pas selangor.

pas selangor hanya melukut tepi gantang bagi apa apa jawatan exco termasuk jawatan exco sampah pun diterima tanpa sebarang soal. pas selangor yang hanya akan mendepani mana mana kritikan dan kutukan kepada pkr dan dap, nak kutuk caci maki pemimpin pas mana mana dihalalkan.

pas perak hanya tempat bertenggek dan rangkaian kumpulan fitnah dan auta. media perak akan menyiarkan apa saja tulisan yang boleh menaji pas terutama pas terengganu. mana mana tulisan yang boleh digunakan akan disiarkan secara meluas di mediaperak.com

semua kesalahan akan diserahkan kepada pas terengganu, dan persepsi buruk akan terus dilancarkan oleh reform yang bangang tanpa perlu ketahui apa apa. info separuh masak dan berita dari longkang akan terus digunakan untuk menimbulkan persepsi bodoh dan bangang kepada pas.

mediaperak adalah tempat bersarang puak puak pengfitnah dan akan disiarkan berulang ulang kali. dengan harapan semoga ada berita gembira buat mereka. mana mana laman yang tidak sealiran dengan mereka akan diberi persepsi negatif. disuruh bertaubat hahhaa. sedih dengan puak bangang ni.

Ulasan

  1. kah 3X.joke of the day from FZT.

    BalasPadam
  2. kasihan ag. semua benda nak komen. pi kutip derma untuk kolid samad

    BalasPadam

Catat Ulasan