nasihat untuk blogger abdullah ubai

kumpulan reform yang dikenali sebagai blogger kumpulan abdullah ubai cuba memberikan nasihat kepada pas, disamping tidak membawa brand pas tapi mengaku ahli seumur hidup pas. sifat suka berdolak dalik dengan pelbagai tulisan bodoh dan bangang tidak lebih tidak kurang adalah perangai abdullah ubai. solat dibelakang nabi tapi tetap masuk neraka kerana kejahatan perangainya. banyak blogger yang berperangai sebegini berlagak hebat tapi tak ada apa yang boleh dipakai selain kebodohan dan kebangangan dalam hidup. hidup hanya bersumberkan budak lulusan politeknik beginilah jadinya

orang yang kerja oil and gas bahaya sangat, dah banyak kali berlaku isu membunuh dan kurang waras, patutlah menulis pun kurang waras. nasihat aku pada blogger kumpulan reform bawaklah belajar ugama dari ulamak bukan belajar ugama dari budak politeknik. setakat berana anta belum tentu faham tentang islam. setakat menjadi penganjur penunjuk perasaan bukanlah hebat sangat. menjadi pengampu pembodek itu yang hebat.

belajar ugama islam tak sampai kemana pun sekadar menjadi pengambil video dan menipu dan mengfitnah itu aje yang pandai. blogger abdullah ubai dah ditimpa kecelakaan hidup. dulu bukan main hebat mengfitnah dan menghebahkan berita palsu mengenai pemimpin pas sekarang terpaksa mengemis simpati. nasihat untuk kumpulan ini pergilah kutip sedekah untuk rakan blogger abdullah ubai yang ditimpa kecelakaan. daripada menulis perkara bangang nasihat yang tidak berguna.

pergilah tadah kopiah alhussyen untuk mengemis simpati mana tahu boleh. dulu hebat sangat memaki hamun, menulis fitnah kononnya blogger hebat wartawan ternama. pergi kemana mana pun orang nak mengajinya akhirnya terpaksa mengemis sekarang. kasihan. marah kepada pas kerana mengutip derma sekarang diri sendiri terpaksa mengutip derma.

nasihat aku untuk kumpulan abdullah ubai, tolonglah member sendiri dari duk menyalak melolong mengaku hebat. buatlah logo baru berdoa untuk kesejahteraan dan kebahagiaan kepada kumpulan reform@abdullah ubai.

Ulasan

  1. tu la bro, penentang2 ulama' ni sama ada tersungkur atau disungkurkan. oleh itu sempana ramadhan ni taubatla dan pegila minta ampun dgn tuan empunya diri. kalu diri rs betoi dan masih nak tunjuk lagak xtau nk kata apa la dah

    BalasPadam
  2. semasa sihat ramai penasihat dan besetuju, hebat sangat menulis dan menerjah sekarang terimalah padahnya hasil adab sopan yang diajarkan oleh dewa. semua benda boleh. tak ada yang tak boleh semua boleh. didunia tuhan sudah bayar cash.

    BalasPadam
  3. Memang laman ini paling zalim dan lebih dari kelaku Firaun. Saya adalah dari kalangan bekas Petugas TF 2010 yang bawa kepimpinan utama hampa orang Terengganu pi balik Putrajaya jumpa Pak lah dan lain lain pertemuan. Org tu lah yang hampa dok puja.

    BalasPadam
  4. Sekadar mengingatkan, ikutlah akhlaq Rasulullah SAW. Jgn kemarahan kita menjuruskan kita bersikap tidak wajar. Nabi dicaci, dikotori wanita yahudi tetapi akhirnya akhlaqnya membuatkn wanita itu masuk Islam. Orang dah jatuh jgn pukul lagi, bantu mana yang boleh. tunjukkan akhlaq yg mulia. wslm

    BalasPadam
  5. utk cik unknown tulis le nama sikit, buat apa sembunyi nama. nabi dibekalkan sifat maksum. jadi aku tidak sifat maksum. jadi aku boleh terbabas macam puak puak abdullah ubai. selama ini tak ada siapa berani nak kutuk sebab jaga akhlak macam cik cipantenuktapir yang bercakap soal adab saksiah. islam tak beri penganut dia ditindas selamanyakan. kalau mengaji ugamalah.

    BalasPadam
  6. kasihan cik ahmad, mengamuk macam pondan tua belakang lorong yang dah tak pelanggan. inilah rupanya orang yang duk bocoq rahsia pas, inilah kali pertama ada manusia yang mengaku. best le jadi cik ahmad. jadi drebar pemimpin pas sambil membocoqkan rahsia pas. inilah manusia yg lebih dari abdullah ubai. abdullah ubai sekurang solat jugak belakang nabi. TF2010 tu apa tahun 2010 ke kalu tahun 2010 paklah dah resign jadi PM, kalau nak menipu nak menulis pun agak agaklah jangan sampai tulis dah nampak menipu. setahu aku kolid samad bukan orang ganu yang duk minum air teh dgn khir toyo sambil bincang nak berzina dgn umno.tak dapat jawatan utama kolid samad terus menulis menabur fitnah

    BalasPadam
  7. Nama nya TaskForce 2010 dan diujudkan masa Pak Lah PM dan aku kerja bukan drebar pemimpin PAS tetapi urus pemimpin yang berbohong pada ahlinya orang pas. Di Majlis mesyuarat agong pas cakap bukan main tetapi dibelakang berbincang dengan musohnya. Pemimpin apa ni...gunting dalam lipatan. Pergi tanya Hj Hadi, Ust Nasha, Mustapha Ali dan beberapa orang lagi apa dia orang buat di Tingkat 39 Boardroom Darby Park pada 11 Nov 2008 dari jam 2.30 petang dengan!!!!!!!!!!! pergi tanya sendiri.

    BalasPadam
  8. Nama nya TaskForce 2010 dan diujudkan masa Pak Lah PM dan aku kerja bukan drebar pemimpin PAS tetapi urus pemimpin yang berbohong pada ahlinya orang pas. Di Majlis mesyuarat agong pas cakap bukan main tetapi dibelakang berbincang dengan musohnya. Pemimpin apa ni...gunting dalam lipatan.

    BalasPadam
  9. maknanya cik ahmad terlibat sama dalam kes munafik, mengapa tak menegur pemimpin. cik ahmad mengurus pemimpin pas berjumpa dengan pm atau cik ahmad adalah dalang yang menjadi gunting dalam lipatan. mendorong pemimpin pas hadir di dalam pertemuaan itu. cik ahmad sendiri tidak tahu apa motif sebenarnya pertemuan itu hanya sekadar mengandaikan bahawa ada perbincangan. selama ini dibawah orang lain pun pemimpin pas pergi berbincang di putrajaya tapi orang seperti cik ahmad tidak tahu dan tidak menimbulkan persepsi negatif. taskforce 2010 diwujudkan masa pak lah tapi nama taskforce2010 hairan bin ajaib. aku tak perlu tanya sebab aku tahu apa yang berlaku. sampai sekarang tidak ada siapa yang berani mendedahkan perbincangan pada hari itu. ini hanyalah andaian cik ahmad yang hanya duduk diluar bilik meeting.

    BalasPadam

Catat Ulasan