musa hitam sokong kolid samad

hubungan baik musa hitam dengan kolid samad and abg dia sharir samad telah lama berlaku. tiada persepsi yang buruk dilabelkan kepada kolid samad sebab apa? sebab kolid samad masih lagi menjunjun agenda reform bangang.

kalau kolid samad mengkhianti pas pun, reform tidak akan beri persepsi negatif atau melemparkan fitnah, apa saja kegiatan kolid samad akan dilindungi. minum air dengan khir toyo pun dan dalam masa yang sama berbincang hal umno pas tidak akan diberikan gambaran buruk.

kenyataan kolid samad dalam tulisannya, zaman berubah dan juga manusia turut berubah. dan tidak mustahil kolid samad juga berubah. dulu sebelum jadi mp dia seorang yang akan mempertahankan pas dari segala serangan dan berdepan dengan siapa saja.

sekarang selepas menjadi mp shah alam, kolid mula berubah dan mula menunjukkan belang sebenarnya. ia bukan saja berwarna tapi berbelang belang. tulisan dia semakin kurang ajar sesama sendiri. banyak benda mula diberikan agar lawannya musnah tanpa mengira lagi betul atau salah.

kenyataan beliau mula keluar dari pandangan pas, lebih bersifat pandangan umno dari umno. tapi bijak melindungi kenyataannya sambil memulas kenyataan yang dia berikan kepada orang lain. kolid samad akan terus bersandiwara. yang pasti hubungan kolid samad dengan umno tak boleh tidak akan terus sampai ke tangan umno. sekelilingnya adalah umno dan bukan mudah nak dilepaskan apa yang ada disekelilingnya.

Ulasan

  1. kesian nasa,bagila dia bertanding di terenganu,fzt jadi campaingn manager dia

    BalasPadam
  2. ust nasa xpela xtanding pon bro! dia bkn ada jawatan dah dlm pas, yg kolid samad p mengamok tu pasai pa plak? gile jawatan ke mende? hahaha

    BalasPadam
  3. jumud betul lah pemikiran penyokong kolid samad ini. hahaha .. jangan lupa berahim ali pun bertanding di kelantan, jangan sembunyi fakta tu wkakaka ..

    BalasPadam

Catat Ulasan