mohdnoorawang jangan bodoh sombong

tulisan mohdnoorawang dalam laman tranungkite lebih menjurus kepada risikan di depan pc dan tidak berpijak dibumi nyata. risikan mio ke risikan matnoorawang yang buat berdasarkan pemerhatian umno. bukan pas terengganu tak boleh menerima kenyataan tanpa sebarang pembuktiaan.

apakah majlis umno yang tak ada orang semasa majlis perantau bersama menteri besar pun tiada orang kenapa matnoorawang tak sebut sekali.jangan berat sebelah dalam menilai sesuatu perkara.

dulu rakyat berhimpun dikubang lembik, jalan jem 10km apakah dengan kehadiran beratus ribu rakyat terengganu waktu itu boleh diambik kira, ramai yang mengatakan bahawa ramai yang datang bukannya membuktikan kekuatan parti pas.

bila matnoorawang menulis selangor akan menjadi kubu kuat pas menjadi satu kebodohan sebab itu bukan tanda sokongan juga. yang datang beratus juta orang pun belum tentu diterjemahkan ke peti undi. jangan jadi bodoh sombong dalam menilai sesuatu perkara.

bila pas terengganu berhimpun ramai ratus ribu yang hadir, kita cakap tu bukan bukti sokongan tapi bila diselangor beribu juta yang hadir adalah sokongan. dimana matnoorawang buat pertimbangan. disini bukan sokongan disini adalah sokongan.

matnoorawang tidur dalam bus mewah gamaknya. semasa lujnah marang mengadakan perjumpaan raya semua daerah berbuat demikian tapi matnoorawang tahu hanya satu aje yang buat sebab peluang matnoorawang untuk menaji pas.

untuk matnoorawang turun padang sendiri tengok gerakerja atau turun sendiri ke padang jangan hanya pandai cakap macam burung kakaktua yang dikilir lidah. kalau orang ajar burung kakak tua cakp matnoorawang bodoh mesti burung kakaktua akan ikut.

jangan jadi terlampau pandai sangat sebab nanti orang pandai pengsan tak sedar orang gelak sebab dia terlampau bodoh. matnoorawang yang sorang bermimpi diwaktu magrib, ketinggalan jauh dari sudut mana mana.

" persepsi apa yang dipakai oleh matnoorawang bila tengok majlis umno malam merdeka"

Ulasan

  1. matnon-awangler ni cikgu faris ke deroman ...hahaha

    BalasPadam
  2. dia ni sin chan wkakaka .. otak sma mcm mso, pemimpin pas terengganu kerja siang malam tapi buat x nampak mcm mso x nmpk dr hatta bsma nuar berahim.

    BalasPadam

Catat Ulasan