majlis syura sayang UG - ulama goverment

majlis syura pas sayang UG, ug is ulama goverment, apa salahnya majlis syura ulama pas mempertahankan ulama goverment. bodoh le majlis syura ulama jika mereka tidak sayang kepada ulama goverment.

yang lembu adalah golongan yang tidak faham, majlis syura ulama pas amat memahami keadaan sekeliling, cuma yang bahalol dan bangang saja tidak faham atau buta perut untuk memahami keadaan masyarakat.

kepala hotak yahudi yang menjerat minda dari muda sampailah yang semakin nak mampus pun masih duk menebar jala di air yang keruh. dengan harapan ada bersangkut ikan bilis atau ikan hablis yang halus untuk santapan mereka.

yang membela karpal singh tidak dihantam kerana itu kenyataan peribadi, kepala hotak dia orang karpal singh bercakap atas kapasiti peribadi, dimana mana karpal singh bercakap hatta dia tidur pun dia bercakap atas kapasiti DAP.

yang memberi persepsi adalah golongan bodoh dan bangang. demi membunuh perjuangan pas, majlis syura ulama pas pula jadi target pula oleh golongan celaka ini. kalau majlis syura ulama pas boleh diperlekehkan apa lah sangat pemimpin pas. kalau sayangkan nuar berahim pun jangan nampak sangat lembunya.

dalam hal ini uncle usen lebih baik, biasa uncle usen bersangka jahat tapi sebab taliban perak adalah rakan senegeri, uncle usen call dan bertanya. nasib baik uncle usen tak tibai macam biasa. mungkin jeruk dia kurang laku so dia ada masa nak call taliban perak. dan nasib baik taliban perak jawab tak sokong kalau sokong mesti kena terajang dengan uncle usen.

Ulasan

  1. Ha..ha...apa nak kata lagi, semua nya dah terang tanpa bersuloh, Luncai terjun dgn labu labunya..biarkan..biarkan. ha..ha,

    BalasPadam
  2. kasihan ahmad, meroyan hahaha .. majlis syura pas tak layan sora mangkuk mangkuk ayun wkaka.. biarkan ahmad minum kencing karpal singh biarkn biarkan dia mabuk wkkaaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan