kolid samad masuk DAP

kolid samad sudah beralih arah sekarang, kolid samad sangat berminat dengan pemikiran dap, lebih lebih lagi kenyataan yang keluar dari mulut hancing karpal singh. karpal singh boleh buat apa saja kenyataan dan yang membela dia adalah kolid samad.

kenyataan karpal singh yang mengatakan bahawa kenyataan dia adalah kenyataan DAP masih dinafikan oleh kolid samad. jenis telinga pekak yang dibawak oleh kolid samad walaupun karpal singh memekik melolong menyalak mengatakan  kenyataan dia adalah kenyataan dap. kolid samad ni tak reti bahasa melayu ke bahasa keling dia baru nak faham.

kolid samad pembunuh sesama sendiri lebih rapat dengan dap dari pemimpin pas sendiri, selepas berjaya membunuh assan ali dan sekarang bergiat cergas untuk membunuh nasharudin pula. pelbagai kenyataan dan fitnah kolid samad kepada nasharudin terus berkumandang.

kolid samad terus menerus membela karpal singh dari membela sesama jemaah. kolid samad lebih rela melihat jemaah tumbang menyembah bumi asalkan dap dapat dijaga dari disakiti. karpal singh cakap apa saja dengan tolol kolid samad akan berhujah demi memelihara hubungan dengan dap.

demi mendapat undi didunia kolid samad sanggup mempertaruhkan apa saja. sanggup membunuh jemaah sendiri dan yang paling penting hati karpal singh dapat dijaga sehingga karpal singh merasa selesa dan nyaman membuat kenyataan celaka kepada islam.

kolid samad lebih sesuai bersama dap daripada bersama jemaah islam pas, kerana pemimpin  dap sendiri tidak sanggup membela karpal singh tapi kolid samad dengan rendah diri dan melutut membela karpal singh.

Ulasan