jawapan pada mso

pas terengganu dah banyak bertolak ansur dengan pkr, bila panggil meeting pkr tak ada hantar wakil sebab pkr memang tak ada langsung atau hampir pupus di terengganu, kalau mat saman kati datang nak bukak rating atau cabang pun belum tentu ada orang nak join dgn msk.

pkr mintak kawasan yang dia tidak berfungsi dan cabang, hanya bagi nama calon, wah mudah nya kerja nak kerja mudah pi selangor ajelah kat sana pkr kuat dan boleh buat apa saja kat pas selangor, pas selangor ada sampah 2 ekor yang boleh aje setuju dengan apa saja pkr dan dap buat.

contoh terbaik adalah didungun, kawasan yang telah diberikan kepada pkr, sampai sekarang gerak kerja pkr tidak ada wujud yang ada hanya menjemput nuar berahim datang. pas terengganu tak sabotaj seperti dakwaaan mso. pas terengganu sudah sedia platform dan apa yang ada untuk kedatangan god of pkr.

apakah pas terengganu perlu kerja keras demi nuar berahim? atau ahli pkr sendiri yang berbuat segala galanya. kalau pas terengganu kena buat semua untuk nuar berahim dimana kekuatan pkr terengganu.

jadi jika kedatangan nuar berahim ke dungun pun pas kena buat kerja apakah pas terengganu jadi balaci saja pada pkr, semua benda pas kena buat. kalau god father dap nak datang ke terengganu pas jugak ke kena buat majlis sambutan. salam pencerahan otak untuk mso.

untuk mso, malam penamaan calon di seberang takir parlimen kuala nerus, perebutan jadi calon pkr berlangsung sengit. jentera tak ada tapi bergantung pada pas, malam tu pkr dah umum nama lain sebelum nama sebenar diberi pada pagi selepas penamaan calon. apakah tindakan tidak cerdik pkr itu perlu diulang ulang setiap masa setiap ketika.

calon pkr yang tidak terpilih akhir sabotaj pkr tapi yang dapat nama adalah pas. senario ini berbeza dengan selangor yang mana pas terpaksa menumpang pkr dan dap untuk menang. sebagaimana pas shah alam terpaksa melutut menyembah pkr untuk dapatkan undi.

kalau mso datang buat lawatan dan duduk kedai kopi sembang dengan orang orang yang tak tahu politik dan kejadian sebenar inilah jadinya. hari tu mso dah cakap pas tak hantar wakil sewaktu nuar berahim membeli katak disabah. terconggok dr hatta disitu mso buat tak nampak, mesti mso kelabu mata lihat katak katak dibeli bukan dia yang dibeli.

Ulasan

  1. bro! Lu ubah sket ayat Lu ni "terconggok dr hatta disitu mso buat tak nampak, mesti mso kelabu mata.." = " tercokoh dr hatta disitu mso duk wat mende? mso duk bilang kambing japnapari ke?" hahaha

    BalasPadam
  2. mengamuk kumpulan anjing liar, anjing upahan reform yang bangsat papa kedana hahhaa.. hahhaa aku suka tercokoh duk kira bulu kambing jamnapari hahha .. menyalak yalak tu.

    BalasPadam

Catat Ulasan