demam panas reform dengar statement tok guru nik aziz

hasrat reform nak tengok nasharudin dipecat makin kelabu asap. 9 september majlis syura pas akan meeting. tok guru nik aziz dah buat statement sikit, hormati orang yang pernah berjasa. pencacai kolid samad cakap tak boleh bangang punya pencacai.

keputusan samada nasharudin kena pecat ke kena sekeh atau kena pulas telinga tunggu 9 september, tapi reform dah mula menjadi hakim dan mula bermain akta secsion dalam perlembagaan pas. macam lah dia orang ikut sangat perlembagaan pas.

timbalan pesuruhjaya pas ii selangor lebih cerdik dari kolid samad. pencacai kolid mesti marah dengan iskandar yang mahu penyokong kolid samad tutup mulut bacul. mesti pencacai kolid samad bengang gila, mahu esim seminggu kena katok dengan pesuruhjaya pas ii selangor.

uncle usen mesti kena serangan jantung mendengar statement tok guru nik aziz, baru buat tulisan akta dan section dalam perlembagaan pas, kolid samad mesti buat kenyataan terbaru punya, nampaknya ulama goverment dah buat statement yang menyebabkan reform bangang demam tak kebah kebah.

Ulasan

  1. Jgnla doakan org sakit jantung Nanti kena kat sendiri.insafla Wahhabi fit

    BalasPadam
  2. ni bukan doa. pi jahanam sama reform dan barua barua dia. hahaaha

    BalasPadam
  3. Panggil org baruta pulak,tiada akhlak langsung fzt

    BalasPadam
  4. khakahka.. kasihan ag duk pulun, inilah satu sifat terpuji ag, sanggup je demi pkr demi dap demi kolid samd hahaha..

    aku luluskan semua komen yang berakhlak yang tak berakhlak, aku tak tapis komen sebab aku disini suka wacana minda yang hebat

    sekurangnya aku tahu ada orang marah aku hahaha

    BalasPadam
  5. Aku tak pernah Marah kau tapi sedih tengok org yg mengaku Islam tapi tiada akhlak

    BalasPadam
  6. peduli apa kau hang nak marah ke maki aku pun, kalau depan manusia aku boleh jawab apa saja cuma aku risau aku tak boleh jawab depan allah, itu pegangan dan prinsip yang kau tak faham. bodoh bangang bahalol jahil.

    islam tak ajar penganut dia menerima je pandangan bangang orang lain. lebih lagi orang macam kumpulan celaka setiap hari memperlekehkan islam. aku nak tanya kau, dr zul kata tak sesuai lagi hudud dilaksanakan lu setuju atau tak? aku nak lu jawab dengan betul ikut naluri didikan hang terima.

    BalasPadam

Catat Ulasan