beranikah fathul bari berjumpa tok guru nik aziz

fathul bari atau dikenali sebagai badut kelas pertama dalam aliran ilmu khas. tok guru nik aziz cakap datang je bersemuka dan jelas mengenai hudud yang akan dilaksanakan oleh umno haramjadah.

mungkin fathul bari sudah bersiap sedia membentangkan hudud umno. mungkin hudud umno lebih hebat dan lebih bersifat mesra alam. hudud umno telah mengambil kira pandangan  ularmamak ularmamak sperti jamil khir yang menibai duit zakat. mashitoh yang menghalalkan pelacuran.

hudud umno akan dibentangkan didalam parlimen menjelang sidang parlimen yang akan berlangsung sewaktu pembentangan bajet yang akan dibuat oleh tok jib. pandangan cik det pandangan dollah bedawi akan diambil kira untuk pelaksanaan nanti.

apakah fathul bari berani berdepan dengan tok guru nik aziz atau hanya gertak keling yang biasa dibuat oleh umno haramjadah kepada pas. fathul bari dan majlis ilmu dia bawak aje se bas untuk berhujah dengan tok guru.

tok guru nik aziz dah bagi green lite, dan jangan fathul bari jadi bendul pulak. penakut nak mampus, menyalak yalak dalam akhbar hantar surat kononnya nak datang berjumpa dengan tok guru nik aziz. aku rasa tok guru boleh je beri masa bila bila masa sebagaimana tok guru beri masa kepada sprm iaitu 25jam.

Ulasan

  1. Wah! walaupun aku tak setuju cara makian dan cara tidak berakhlak kau tapi aku bole bersetuju dgn kau tentang fathul bari.he he..

    BalasPadam
  2. hahhaa jangan setuju je kalau maki umno setuju sekali dengan maki dap wakaakaka..

    BalasPadam
  3. entahla baru baca MSO, bila la pas terenganu ni nak sedar.

    BalasPadam
  4. hahhaha pas terengganu dh sedar lama bukan mcm mso yang berbalah dgn husam psl kambing. bila husam tak bgi mso merajuk sbb tak dapat projek kambing.. pkr kat trg tak ada tak wujud. kalau mat saman kati dtg pun belum tentu dia boleh tubuh pkr disini. tak ada org nk pndang pkr di trg. mcmana nk bincang kalu org pkr sendiri tak ada. bodoh le hang ni ag. pi baca mso le dari duk melalut bangang kat sni wakakakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan