anjing belaan reform menyalak kuat

anjing belaan reform menyalak kuat dan nyaring senyaring abdullah ubai membaca alquran. kalau kata jahil marah pulak, tapi perbuatan jahil dan lebih best bangang bodoh lembu punya manusia wakakaka.

pencacai reform cakap pas terengganu tak pandai baca TF2010, strategi pas terengganu bodoh sebab tak pandai menghidu strategi tu. tulisan mso jadi sandaran. lawak betul puak puak jahil ni.

mso tu jertih jabi permaisuri pun tak tahu mana satu parlimen besut mana satu parlimen setiu. dan yang lebih best mso cakap besut dan setiu ada 12 dun, gila ke apa mso ni, kalau besut setiu ada 12 dun mana lagi 4 dun yang mso catatkan.

aku pun terkejut ada 12 dun di 2 parlimen terengganu. mso ni datang dari planet marikh ke planet kambing jamnapari. kalau nak bodek nuar berahim pun dan sebab naik bus mewah pun tak akan lah tersalah fakta.

pencacai kolid samad termenung baca tulisan mso, tanpa dia sedari dia pun bangang macam mso yang sebut 12 dun dibesut dan setiu. memandai je mso menambah 4 dun lagi menjadi 36 dun semuanya diterenganu.

mungkin parlimen pasir puteh dikelantan dikaut sama pengiraan mso. ni kira ikut kambing jamnapari ke bulu kambing.  mungkin pemahaman mso pasir puteh pun dalam negeri terengganu.

masalah bendera yang kurang naik di besut dan setiu, dulu dia pernah menulis, walaupun berjuta bendera dipasang bukan melambangkan kekuatan pembangkang pun, pasang banyak salah tak pasang jugak salah. ini mungkin sebab mabuk naik bus mewah yang disewa oleh kolid berahim.

mungkin kerana mabuk naik bus beraircon mso terus mabuk di terengganu. mso masih percaya nuar berahim begitu hebat. disini nuar berahim hanya sampah sarap saja. ada ke tak ada sama je.

pkr diterengganu tak sehebat di selangor, di selangor pkr boleh ludah je pas selangor yang melukut ditepi gantang. di terengganu orang pkr sendiri tak ada nak naik bendera. tak akan dun pkr tanding pas jugak yang kena naikkan bendera, cuba mso fikir dengan otak kemetot dia tu. mata kelabu asap. marah sangat pada husam kes kambing akhirnya husam berbau kambing sampai sekarang.

Ulasan

  1. makian,cacian,fitnak dan adu domba adalah makanan harian org2 spt fzt, pemusnah perkembagan islam di malaysia.

    BalasPadam
  2. Lu silap ag, fzt tu adalah pemusnah perkembangan org2 islam yg bangang spt dewa dan yg sewaktu dgnnya ( TGNA gelar blogger celaka!). wa setuju aje hahaha........

    BalasPadam
  3. nak kembang islam pi tanya mat saman kati hahhaa mat saman kati ckp yg nak kembang islam tu bangang tu termasuk ag lebai dan ahmad and sekali dgn kolid samad wakakak ..

    BalasPadam
  4. Kapt,malang rusila Ada bilal macam kau, Kalau tghh tau,mesti dia sedih

    BalasPadam
  5. wakakaakkkakakakaa kakakaaakaka
    kapt lu x ada ubat ke untuk mamat ni

    BalasPadam
  6. ag, Lu mau pasir brapa guni? kat rusila byk lagi pasir ni wa kasi pree je...hahaha

    BalasPadam
  7. Kapt species fzt,solat tapi tiada akhlak

    BalasPadam
  8. hahaha solat tak ada akhlak tu ag dan kolid samad wakaka .. sanggup makan daging sesama islam tapi tak berani berdepan dengan kafir wakakaa

    BalasPadam
  9. tok siak rhusila ag maki, jahat betul mulut ag wakakka.. ni jenis solat tak ada akhlak ni kakkaka ..

    tak baik fitnah kapt shoqaqi ag, kolid samad tak ajr tu jadi kurang ajaq wakakaa

    BalasPadam
  10. wa tanya nk pasir aje, sampai gitu moo naa...hahaha

    BalasPadam
  11. hahah tanya pasir pun kena marah.. siap kata orang solat tapi x ada akhlak .. x baik ag tuduh orang lain x ada akhlak..berani sesama sendiri je. maki karpal singh x berani hahha

    BalasPadam
  12. Aku tak biasa maki org seperti kau,,didikan aku lain

    BalasPadam
  13. ag hang kata kapt shiqaqi tu tak ada akhlak walaupun solat. tu dikira memaki orang, cakap orang tak ada akhlak.

    hang memang didikan dari kolid samad dan saari sungib yang membunuh sesama jemaah, dengan parti lain hang tak berani pun. blog adukatakguna hang tak pernah terjah cakap dia gilababi kerana menghina mazhab yg 4, isteri nabi. apakah itu didikan islam yang hang terima. atau didikan gereja yang hang terima.

    BalasPadam

Catat Ulasan