mencelah mat saman kati

kuat sungguh anjing belaan reform untuk menyalak dalam blog ini. aku hairan sungguh puak bangang ni, mereka menyerang aku tak apa aku serang balas mereka marah pulak. tak adil sungguh hahhaha.. macam matsamankati kata, kalau nak suruh orang dengar cakap kita kita dengar dulu cakap orang lain.

matsamankati boleh kutuk siapa saja sebab dia bukan sesiapa, bukan orang politik bukan orang ada kepecayaan apa apa pun, mat saman kati cuba menterjemahkan kerja kerja dalam pkr tapi tak jalan jugak sebab dia terlalu jauh ke depan. zaman dajjal pun maybe tak ada orang boleh jangkau pemikiran dia.

aku hairan lak, tak ada lak anjing anjing pergi menyalak di blog mediaperak.com hahhaa. mat saman kati tulis apa saja pun mereka boleh telan saja. kalau mat saman kati kata negara malaysia hendaklah diperintah cara komunis pun mereka akan setuju.

mat saman kati dah cakap dia tak kisah sistem apa nak pakai, komunis zionis sosiallis ke kapitalis ke yahudi ke gereja yang penting boleh ke tak jalan. tapi sanggup ke mat saman kati hidup dalam sistem komunis? mungkin mat saman kati boleh saja sebab dia semua boleh tak ada yang tak boleh semua boleh.

aku bukan nak menjawab tulisan matsamankati cuma terbabas hahhaaha. lagipun tulisan mat saman kati lembut bersopan lebih lembut dari manusia belakang lorong. mat saman kati semua orang tak betul dalam dunia ni. kecuali dia seorang aje. kalaulah mat saman kati jadi ahli politik mesti licik dari mahathir. tapi bakat dia terpendam kerana dia tersangkut dalam bidai bidai khercut yang sudah carik rabak.

mengapa dia tak boleh jadi ahli politik sebab dia tak pandai mengorner ikut kata dia. apa yang dia korner dah dulu maybe ada yang tahu tapi sengaja simpan. dia risau kalau dia jadi ahli  politik mesti ramai yang akan balun dia. dia tak sanggup kena balun baik dia balun orang.

apakah mat saman kati berani tubuh parti atau sekadar berani menulis saja. biasa yang hebat menulis tak pergi kemana sebab tak berani menghadapi kritikan orang lain pada partinya. sekarang mat saman kati tak ada parti dia boleh kutuk aje siapa saja demi kepentingan dirinya sendiri.

kalau dia berani menubuhkan parti mesti ramai pengikut lebih ramai dari parti kita, parti akim, tapi sampai sekarang nama mat saman kati tak berani berparti, bercakap atas politik dan tiada parti tak kemana sekadar menjadi lalat dan langau yang hanya berani menghurung bangkai. tak berani menjadi bangkai. untuk dihurung oleh orang lain.

Ulasan