UMNOWORLD - percerahan minda yang kelabu asap

pemimpin pas yang pakai merc tolong lah jual merc tu sebab nak memimpin pas, penyokong pas yang pakai proton tak akan nak derma kepada pemimpin pakai merc itu kata blog umnoworld. rakyat susah sebab barisan nasional pemimpin pas jangan tambah lagi derita rakyat kerana derma atau sedekah, blog umnoworld memperincikan cadangan dan bantahan kepada pemimpin pas. parti pas kena ikut apa yang parti pkr dan dap buat, parti pkr diselangor adakan jamuan makan malam siapa yang hadir, dap adakan jualan amal siapa yang hadir, umno world nampaknya memandang sebelah mata sebab sebelah mata dia lagi kelabu asap gamaknya. pkr menang di selangor dan pkr boleh lah hidup jika pkr tiada negeri dah lama parti pembangkang pkr diselangor dah melingkup. di terengganu di kelantan pkr hanya hidup macam dedak ayam, terbang dibawa angin, blog umno world ingat dia aje yang betul dalam hal ini. blog umno world merasakan dirinya hebat. blog umno world tahu derma anak yatim saja yang dapat pahala betapa ceteknya pengetahuan tentang islam rupanya umno world aku ingat dah taraf profesor dah hal agama. rupanya derma pada anak yatim saja yang dapat pahala, maknanya kalau solat sunat tidak dapat pahala le sujud syukur tidak dapat pahala, begitulah orang yang merasa dirinya hebat.

sebab syarikat yang ada kaitan dengan parti lah yang menyebabkan berlakunya korupsi yang teruk. bagaimana syarikat PLUS yang memberikan wang kepada umno haramjadahlah berlaku ketirisan yang teruk, TOL naik setiap tahun. kerana syarikat yang ada kepentingan umno haramjadah lah orang umno menggunakan syarikat ini untuk menambah kekayaan mereka. mereka menibai dan membalun wang syarikat ini atas dasar membantu rakyat malaysia. atas dasar proxy syarikat le syarikat umno bebas melobi menghayun wang harta rakyat. kerana syarikat yang ada nama umno le rasuah berlaku dengan hebat. syarikat proxy umno lah yang menyebabkan kantung kerajaan malaysia hancur lebur, demi menjayakan hasrat parti untuk memerintah, segala wang digunakan untuk membiayai kegiatan celaka umno kepada rakyat malaysia. rakyat tidak dididik untuk merasa susah sedikit sebab syarikat umno dah bagi mereka umpan, kalau nak mengundi dah siap bagi duit, nak datang apa apa aktiviti parti duit dah ada, nak menghadapi pembangkang 3 4 juta duit siap digunakan oleh yb yb umno haramjadah yang akan bertandiing.

aku cuma nak cakap satu benda pada blog umnoworld, aku nak blog umnoworld tahu yang hanya parti pas saja yang mempunyai sekolah. sekolah agama rakyat, Pusat asuhan tunas islam (PASTI) cikgu yang bergaji diparas gaji paria yang membina rel keretapi maut dizaman penjajah. apakah blog umnoworld tahu. bagaimana pemimpin pas dan penyokong pas berhempas pulas demi menyelamatkan anak bangsa islam. tahukan blog umnoworld, guru pasti bergaji dan digunakan balik gaji yang dibayar untuk anak anak murid mereka. sumbangan derma pilihantaya ke tabung menentang umno ke semua digunakan disini kerana pemimpin pembangkang terutama pas tidak mempunyai sumber yang khusus, apa jua bentuk derma ke sedekah akan digunakan kembali bukannya untuk makan kedarah untuk diri sendiri, kalau tidak faham erti perjuangan islam jangan bercakap seperti orang gila. berapa kerat pemimpin  pas yang pakai merc berbanding pemimpin pkr dan dap. sumber utama dalam usaha usaha menentang umno haramjadah adalah sedekah derma sukarela lebih banyak dari apa yang dibayar, sekadar menulis jika tidak tahu realiti bukan betul namanya itu melencong. adukatakguna juga pernah mengutuk orang pas selalu kutip derma tapi mengapa orang derma kepada tabung adukatakguna boleh pulak dia guna, sebagai orang yang hebat tak perlu derma, dia boleh cari sendiri duit, apa yang nak dibuat dibuat tak perlukan duit derma.. manusia yang hebat hanya bercakap kosong bila kena batang hidung sendiri baru senyap sepi.

Ulasan

  1. Biasa ler bro, bila orang tak faham pasal dia ingat jadi parti politik untuk main-main dan semata-mata nak pegang jawatan tinggi tanpa menghayati sebenar apa itu Islam.

    BalasPadam
  2. bukan semua org faham parti pas. x tahan duk belakang atau masuk umno.

    BalasPadam

Catat Ulasan