kumpulan reform yang bangang

wujudnya kumpulan reform kononnya adalah untuk mengreformkan pas. idea idea yang dikutip ditepi jalan mula disertai oleh penulis blog. kumpulan ini mula mendedahkan diri kononnya lebih berdaya maju dan berdaya saing dalam usaha memasukkan kroni mereka kedalam saf kepimpinan pas. cubaan demi cubaan sudah dilakukan. semasa pertembungan kali pertama dijawatan timbalan presiden pas reform cukup kuat melobi sampaikan link di lombok diadakan terus 24 jam. kedai nasik arab dan minuman mabuk cukup laris. reform cuba melobi kepimpinan pas yang dikatakan condong kepada mereka. yang mana sama dengan fikrah bangang mereka cuba dinaikkan dan dimasukkan menjadi agenda pas. cubaan kali pertama ini berjaya tapi pemimpin yang naik masih berjaya menyingkirkan agenda bodoh mereka. rupanya pemimpin pas hanya gunakan kumpulan bangang ini untuk mengappealkan diri mereka. kalau tidak sukar untuk dikenalpasti siapa mereka ini. pemimpin pas ini pulak jenis yang bersangka baik kepada semua manusia. yang minum dan makan bersama mereka dah dikira menyokong perjuangan mereka. yang dibelakang mereka selalu memaki mereka mereka masih lagi bersangka baik.

bersama wartawan harakah yang banyak membocorkan rahsia dalaman pas, reform mula mengorak langkah, banyak blog blog menyokong agenda celaka mereka. akhirnya mereka mencari jalan untuk mencalarkan imej presiden pas dan memastikan timb, presiden pas juga dihuduhkan imej mereka. kedai kopi tepi taman melawar dijadikan tempat pertemuan strategik sambil mabuk mabuk, pelbagai strategik diatur, maulana sheikh 4G mengadakan kuliah. pendengar setia adukatakguna, penariklanca menjadi pengatur majlis. beberapa pekerja dipejabat pas yang sedia menjadi kaldai hanyut. beberapa pemimpin pas yang merasakan diri mereka saja yang betul mula bertindak. presiden pas dan mursidul am pas perlu dijauhkan diantara satu sama lain. beberapa perang psikology dilancarkan agar dapat menjarakkan mursyidul am dan presiden. beberapa perkara dilihat berjaya untuk menjauhkan presiden dan mursyidul am. namun perancangan iq rendah setaraf dengan lebai malang masih gagal menumbangkan presiden.

untuk mencacatkan lagi imej tok guru presiden, adukatakguna dihantar untuk melanggar dan bertanyakan 3 soalan dan hanya berbekal 3 soalan ini adukatakguna cuba melakukan perlanggaran. pak belalang pun 5 soalan. beberapa kali cubaan dilakukan bersama blogger cipantenuktapir yang dikatakan menjadi sidekick. akhirnya adukatakguna hanya disekeh oleh budak pasti. blogger otai cipantenuktapir dan kumpulan reform cuba menghebahkan berita bodoh dan bangang ini kononnya tok guru dan taliban rhusila ganas. cara yang sama digunakan oleh yahudi dalam usaha mencacatkan imej ulamak ulamak muktabar. cara yahudi dan zionis cuba digunakan oleh kumpulan reform. logo logo kumpulan reform dimuat naik untuk menandakan bahawa strategi zionis menghuduhkan ulamak telah berjaya. namun usaha usaha ini makin perlahan kerana kekurangan dana. majlis kutipan derma terpaksa dilakukan kerana dewa nak kawen dan terpaksa merengkok dalam lockup kerana kebodohannya. selepas acara masuk lookup disambut gembira, kumpulan reform mula perlahan mengatur langkah kerana sedekah daripada pihak yang bersimpati semakin kurang. banyak sedekah terpaksa digunakan untuk membayar yuran guaman. banyak ajk ajk reform mula panas dan angkat kaki, agenda terpaksa dibuat semula.

" banyak lagi yang tertinggal untuk diketengah dan akan dikarang balik kerana kumpulan ini tak berapa nak aktif untuk melanggar, cuma sekarang terpaksa mengutip sedekah demi survival kumpulan. dah banyak ajk ajk reform bersara kerana kekurangan sedekah. acara kutip sedekah telah menjadi agenda utama. kemiskinan kepapaan menjadi masalah utama dalam kumpulan ini untuk terus hidup. akhlak dan saksiah kumpulan ini tidak ada langsung kerana kekurangan belajar islam yang betul, sekadar bercakap anta ana dah dikira sesangat islam"

Ulasan

  1. Bhai FZT...

    Terima kasih sebab mengiktiraf gua sebagai blogger OTAI... thanks... tak sangka la... hehehe

    Gua quote "blogger otai cipantenuktapir dan kumpulan reform cuba menghebahkan berita bodoh dan bangang ini kononnya tok guru dan taliban rhusila ganas" ..... hehehe

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  2. kasihan terpaksa mengemis untuk mendptkan blogger otai. kasihan kepada penyembah tegar adukatakguna

    BalasPadam

Catat Ulasan