kumpulan haram reform sudah hilang arah

setelah gagal mencari hit yang baik cipantenuk sebagai penyembah adukatakguna akhirnya terpaksa menyerang mana mana blog yang menyanggah fikrah bodoh mereka. terpaksa sibukkan diri untuk menaikkan kembali blog mereka. kasihan mereka ini. inilah perangai iblis yang merasakan diri mereka hebat. fikrah bodoh yang mereka anuti selama ini disanggah dan mereka merasakan fikrah mereka lebih hebat sampaikan boleh mengubah suai mazhab 4. mempermainkan mazhab dengan sewenangnya. nampaknya adukatakguna berjaya menyimpangkan yang mengaku iq nya sangat tinggi. sampaikan dalam islam tak ada raja yang ada hanyalah khalifah. demi malu kerana kebodohan melampau dan mahu pembaca blog dia tahu dia mempunyai pemikiran yang melepasi masa depan terpaksa menulis perkara bangang. jalan pulang tidak ditemui kecuali menulis hal hal tok guru haji hadi kerana gagal menjawab dan mengemukakan bukti. tok guru haji hadi dijadikan kambing hitam kerana kebodohan melampau puak puak reform. kalau orang umno tak boleh dinasihati kerana mereka sudah lama dalam maksiat. inilah contoh perangai ahli ahli reform.

sumber fitnah adalah permainan mereka. dulu ada ugutan nak mendakwa taliban rhusila dalam kes langgar lari. akhirnya kes itu diam saja tanpa sebarang kes yang dibawa ke tengah. akhirnya dewa hampir dibelasah di dalam demo. sikap ego dan bodoh sombong ketua reform membawa padah. sedikit aje kecederaan tapi dilaporkan cedera parah. bukan kena tembak pun tapi laporan blog penyanjung dewa di war warkan. kepala hanya terguris sedikit. kalau mahu melihat blog yang mempunyai iq tinggi tahap dewa yang mana semua tidak hebat kecuali mereka layari blog kumpulan reform. sekarang 2 dari ajk reform dah mengundur diri. penasihat pun tak berapa nak sihat dah. kencing manis makin tinggi. ularmamak pun duk merapu semacam je. ketua reform duk sibuk mencanang idea negara komunis siang malam disokong oleh blog terhebat. blog ombak fitnah tidak hidup lagi. bekas wartawan nampaknya gagal hidup dimana sebagaimana dakwanya dulu tanpa kerja diharakah masih boleh hidup. sekarang terpaksa menadah tangan mengemis dari umno. dan tak mustahil akan menyertai umno tak lama lagi.

Ulasan

  1. Bhai FZT...

    Err... panas ker bhai... hahahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  2. tak ikut konvoi royalti ke. ke dah kena buang dari ahli reform. bawak lah kutip derma tadah le songkok untuk dewa hahhaaha.. kasihan sedih tengok penyembah adukatakguna sorang ni

    BalasPadam
  3. Bhai FZT...

    Hahahaha... lu memang sudah panas... hahahaha ... Yer la... sahsiah dan akhlak sudah la disahkan kureng... sebab tue la jadi panas.... terbakar.... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  4. dah mula panas punggung ke baru nak warmup.. aku ingat kumpulan reform ni hebat rupanya sama je taraf budak mat yang kurang akal, setakat cakap ana anta bersms akhie tu tak payah lah.. kasihan lak aku tengok lu ni bersusah payah nak beri komen. yelah iq setakat pengikut budak politeknik tahap tu ajelah yg bole pergi. iq setakat wartawan harakah kena pecat tak kemana perginya. jangan panas dulu banyak lagi lum keluar..

    BalasPadam
  5. Bhai FZT...

    Hahahaha.....

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam

Catat Ulasan