kickdefella gagal lagi

empat laporan polis yang dibuat oleh kickdefella masih gagal menjatuhkan husam musa. setiap benda kickdefella akan dikaitkan dengan husam musa. lembu belaan husam musa ini sudah sampai ke penghujungnya sebab hilang idea untuk mengenakan husam musa masih belum terlaksana. skandal kelantan golden trade sdn bhd (KGT) yang hebuh dan penuh dengan laporan dari media pencacai. utusan melaporkan muka depan tentang skandal kgt ini, akhirnya menerima tamparan hebat selepas polis kelantan menutup siasatan kes ini. siasatan polis kelantan tidak menjumpai sebarang bukti untuk mengaitkan husam musa dan penyelewengan yang berlaku dalam kgt. kasihan kick kecewa untuk ke sekian kalinya. bangang kick sudah terlebih, kalau papagomobabi bangang kick lagi bangang dari itu. kick masih gagal membuktikan bahawa dia masih bervalue dan boleh dibuat pengiraan. boleh buat bayaran jika berharga namun tiada value untuk dibuat bayaran

sampai sekarang penulis bongok ini masih belum dapat lagi tuan baru selepas husam musa menghalau dia ke kandang babi. dalam usaha mencari tuan baru, hantu raya ini masih berkeliaran disana sini untuk mendapat tuan yang baru. tuan yang lebih kaya mampu untuk memenuhi nafsu dia. husam gagal mendidik hantu raya. husam ambik dari longkang untuk dijadikan permata tapi makin teruk dan makin menggila keadaan sakitnya. husam rasa boleh mengubat sakit gila dan sawan dia tapi husam tersilap perhitungan. kick makin gila dan makin sawan dengan kegiatan dia yang banyak menyusahkan pas kelantan. akhirnya husam tidak nampak jalan lain selain menerajang hantu raya ini.

kgt tidak disabitkan ada penyelewengan. polis mengesahkan bahawa kgt bersih dalam trade emas dia. ngo ngo yang terlibat antara nya tukar, Kelpro,ombak dan dan agenda masih gagal. selain menghabiskan duit umno haramjadah keempat ngo ni gagal mengemukakan bukti bukti kepada polis selain fitnah mereka lemparkan. sebanyakk mana pendedahan yang akan dibuat oleh keempat empat ngo bodoh dan bangang ini. sebab polis dah tutup siasatan mereka akan lebih banyak mendedahkan maklumat atau bukti yang mereka ada. kalau mereka sudah buat laporan polis yang pasti bukti yg mereka ada sudah diserahkan kepada polis. nampaknya bukti yang diada adakan masih belum mampu menyakinkan pihak polis dan sprm untuk mengaitkan husam dan pas amnya. kasihan umno terpaksa membelanjakan wang yang banyak untuk memusnahkan husam dan pas namun masih gagal.

Ulasan

  1. Bhai...

    Itulah masalahnyer dengan mangkuk Kickdefella nih.... dier tak belajar daripada kesilapan dier yang lampau....

    Maklumat dari sumber pon dier dapat samar-samar jer... terus buat kesimpulan mender... mmmm... susah... Aper salahnyer dier bincang dulu ngan KGT ker mender ker... tapi tidak..

    Betul cakap lu... mangkuk nih tengah cari bos baru.... yang boleh bagi sen lebih kat dier... dier kan ker nak buat filem...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  2. kik patut join kumpulan pasreporn ke guane..hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan