tipuhelah umno haramjadah

umno sejak zaman firaun terkenal dengan kelicikan, tipu helah dan jahat. mereka mampu mengubah strategi disaat saat akhir, zaman s46 yang gemilang dengan ku li, rais yatim tumbang menyembah bumi bila disiarkan ku li memakai tengkolok salib. rakyat berpusing 360 darjah dari menyokong s46 kepada umno haramjadah. strategi perang saraf, perang media massa, perang money, perang tipu, perang haramjadah semua berada dalam tangan umno. mengubahsuai data pemilih diseluruh negara dengan kerjasama spr kaldai, dengan pertolongan jpn monyet. data pemilih diubah suai dengan selera umno, pihak pembangkang brtempik dijalanan bersih bersih bersih bersih, sampaikan jamal pak tongkol pakai baju bersih jugak. tentera pencen yang bangang mengadakan senaman punggung. begitu memalukan seluruh tentera malaysia dengan sikap gila babi tentera pencen yg pangkatnya hanyalah prebet gila babi. boleh pulak mengaku pegawai atasan tentera dengar cakapnya. kalau yang jenis gilap kasut buat senaman punggung tak payah terlebih auta.

di terengganu, umno haramjadah mengadakan perarakan besar besaran dengan motosikal memakai bendera pas, pakai baju berlambangkan pas berarak ke seluruh terengganu, mengaco kenderaan dan melakukan provokasi di pasar pasar. menghantar flyer flyer berbau perkauman ke peti peti surat, kalau pas menang diterengganu seluruh rakyat terengganu akan menjadi taliban. pas tumbang dengan cara ini, rakyat terengganu gerun melihat anak muda yang dikatakan ahli pas yang samseng ganas. ahli pas sertai umno diadakan diseluruh negara, manipulasi ini cuba dimainkan lagi sekarang tapi mudah dipatahkan. apakah tektik dan strategi umno untuk terus berkuasa, apakah strategi dan tektik yang tidak dijangkau oleh pembangkang walaupun nuar berahim pernah tidur dengan mereka.

aku cukup risau dengan fenomena yang mendatang sekarang, ramai sangat yang cuba mendekati pembangkang, aku merasakan ada sesuatu yang tidak kena dengan keadaan semasa sekarang. banyak benda yang pelik berlaku, bagi aku pembangkang ni kelemahan utama adalah terlalu memaafkan musuh politiknya. bila ada yang masuk pembangkang, pembangkang dengan cepat memaafkan mereka dan segala dosa mereka dihapuskan dengan mudah, semua menyambut baik apabila mereka menyertai pembangkang. apakah pembangkang tidak boleh menyimpan sedikit perasaan curiga dengan kemasukan mereka. contoh terbaik adalah zaid berahim. apakah betul umno yang menghantar zaid berahim ke dalam pkr untuk memastikan rahsia pkr dapat disalurkan kepada umno. ini tidak mustahil kepada umno. semua boleh bagi umno.

Ulasan

  1. selain tipu daya jpn kera, spr lembu kenyang, dan lain2 jabatan KERAjaan baik yg beruniform atau yg berkolar putih yg dijadikan kuda tunggangan, serta org2 yg dikenali sebelum ni dimasukkan ke dalam PAS, yg dah ada dlm PAS sendiri pon kena perati juga , ibarat untuk menumbangkan pohon kayu perlu gunakan kayu jugak ke guane

    BalasPadam
  2. yg bahaya yg dalam pas, sukar nk dibuktikan mereka bukan penyokong jemaah islam. tapi nada mereka tetap mahu meruntuhkan jemaah islam. kalau tak boleh pakai kayu kita gergaji ke pokok kayu yg tua dan reput menyusahkan betul

    BalasPadam

Catat Ulasan