kemana haramjadah balaci umno

tokey ikan bakar sekinchan yang duk sibuk nak memberi ferari akhirnya senyap sepi sebab tak menarik langsung. tokey gambir ni gagal menggunakan peristiwa bersih untuk menggelakkan dari kedai sekinchan ikan bakar akan dilelong. cakap saja berdegar degar nak adakan demo lagi depan rumah ambiga. sampai saat ini mangkuk ayun ini gagal mengadakan demo kerana umno haramjadah tak melayan karenah bongok jamal pak tongkol. usaha usaha untuk menghadiahkan ferari demi menyelamatkan kedai ikan bakar sekinchan yang harganya mahal semahal kereta ferari yang out of date. stock lama yang cuba dijual dengan harga lama. akhirnya jamal pak tongkol malu sendiri tiada sambutan. kembali menjadi peniaga nasik lemak. kebodohan jamal pak tongkol terhenti kerana tiada sambutan dari pelobi umno haramjadah. kasihan sungguh jamal pak tongkol.

prebet lapuk tentera yang berlagak bangang yang mengadakan senaman punggung juga gagal mengambil kesempatan untuk mendapatkan keuntungan. senaman punggung tak laku. umno haramjadah tak mahu meliwat prebet lapuk. gelaran datuk tipu yang dibelinya tak mampu ditebus. prebet lapuk gagal menarik minat pembayar umno kerana tak memberi apa apa impak kepada pembangkang. lebih sangat memalukan diri sendiri. memalukan bekas tentera yang ikhlas berjuang untuk ibu pertiwi. kasihan prebet lapok yang menyangka dia boleh menjual termasuk punggungnya. kebodohan dan kebangangan prebet lapok akhirnya tenggelam tanpa berita. pakai ajelah title datuk palsu yang dibelinya. meniaga haramjadah tak pandai. duk belakang lorong lagi baik jual punggung.

presiden ikhlas yang sibuk menjual burger pun nampaknya juga gagal meneruskan demo depan rumah ambiga. kemana kah balaci barua ini. kata nak adakan pasar malam sehingga ada tindakan dari kerajaan umno. mohd ridhuan dollah hilang tanpa kesan. sudah tidak ikhlas memperjuangkan nasib peniaga yang rugi semasa demo bersih. atau hanya mengambil kesempatan. kasihan peniaga yang telah dibangangkan oleh ikhlas. kebodohan dan kebangangan persatuan ikhlas begitu hebat. demo yang dikatakan akan dibuat didepan rumah ambiga tak berlangsung. ugutan bangang presiden ikhlas nampaknya hanyalah pengecut dan bacul. berani bila ramai bila semua dah senyap tak ada apa apa lagi demo. ataupun ikhlas dah bubar selepas gagal menarik perhatian umno haramjadah.

Ulasan