haramjadah fathul bari

betapa bangang ularmamak haramjadah fathul bari, nampaknya semakin baghal dan bangang,fathul bari semakin melalut dan merapu meraban membetulkan umno. dalam usaha usaha mangkuk ayun ini semakin membodohkan diri sendiri. sampai usop qordawi pulak nak disalahkan. semua ulamak yang menyokong pergerakkan islam dah dibakulsampahkan oleh fathul bari. ularmamak yang semakin hari semakin menyesatkan manusia dari jalan tuhan. semakin banyak fathul bari ceramah semakin baghal dan bangang ilmu yang ada padanya. membanggakan diri sendiri, ulamak besar pegang dia dan berpesan taatlah pemerintah yang sah, bagaimana dengan pemerintah di kelantan, penang kedah dan selangor, apakah mereka bukan pemerintah yang sah, kenapa fathul bari membodohkan diri sendiri sampaikan tak nampak apa yang mereka buat, dalam usaha membenarkan umno fathul bari rela menjadi kaldai yang hanya tau berbunyi siang dan malam tapi tidak tahu apa apa selain mendapat bayaran yang sewajarnya walaupun salah depan mata.

fathul baru tidak berani mengatakan k pop haram cuma berani berkata yang haram tetap haram, itulah ajelah ularmamak haramjadah ini mampu berkata kata, kalau lebih dari itu bayaran akan dipotong, mana mungkin fathul bari kena potong bayaran, kebodohan dan kebangangan fathul bari sama dengan proffesor nazuya, profesor yang bodoh sombong merasakan diri hebat sampai syaitan dan ajakan dia sendiri tak boleh nak bezakan. bagaimana seorang professor yang berhati haram jadah menuduh tok guru nik aziz. kedua dua haramjadah ni mengharapkan imbuhan yang besar jika dapat mengumpan dan menarik manusia bersama umno haramjadah. sebesar mana pun ilmu mereka, apa yang diucapkan memastikan mereka adalah tetap haramjadah disisi rakyat malaysia. semoga celakalah mereka berdua.

Ulasan

  1. Bukan tak tahu bro... Inilah legasi pencacai sial yang baru setahun belajar dan nak condem ulama-ulama besar. Maka benarlah apa yang UAI kata ada ulama sial yang dapat upahan RM15,000 dan apabila gua semak semula kenyataan UAI, ada yang dapat lebih RM22,000 sehingga RM53,000 sebulan. Memang inilah ulamak celaka yang sanggup menjual agamanya dengan harga yang murah. Persetankan mereka semua yang yang ternyata sesat dan menyesatkan.

    BalasPadam
  2. Ana tak nak komen banyak tentang ini kerana ana kenal siapa Fathu bari dan geng-geng mudanya.

    BalasPadam
  3. mn bole kondem lebih2, nanti nama tak naik plak jd calon pru13 nih.

    BalasPadam
  4. calon haramjadah hahhahaa

    BalasPadam

Catat Ulasan