betul ke adukatakguna kena belasah?

adukatakguna sudah menjadi hero sekarang. itulah yang dia mahu selama ini. dipuja dan disanjung menjadi hero. kalau boleh lebih dari itu sanjungan yang akan diberikan oleh orang ramai dan blog pencacai adukatakguna. untuk berlaku adil betul ke adukatakguna diserang lebih dari 5 orang atau 10 orang. kalau dari segi kisah yang dikarang oleh adukatakguna dan blog pencacai adukatakguna memanglah adukatakguna diserang. yang menjadi kehairanan bagaimana hanya dia seorang yang cedera parah dan berdarah. apakah ini semua permainan yang dirancang atau sekadar terkena langgar lari dalam demo royalti. mungkin terkena lahanat jebat derhaka menyebabkan adukatakguna kena langgar. biasanya menokok tambah adalah kegemaran blog adukatakguna dan pencacai pencacainya. kemana hilangnya start one G yang hebat bervideo. start kepala lutut yang merasakan dirinya hebat. apakah start one G dah hilang dari arus penulisan glamour. dipecat dari majlis kajian ulamak pas. video video yang dipaparkan tidak memaparkan bagaimana adukatakguna diserang cuma gambar berdarah saja di siarkan. yang hebatnya walaupun jeming diserang ramai yang sekadar mengambil gambar bukannya menolong. hebatnya peserta demo ni biarkan aje jeming kena belasah. tapi yang hairannya jemming tak pula berdarah, kebalkan jeming?

selepas ini mungkin ada versi lain pula sekadar menjadi penambah sedap cerita kehebatan adukatakguna. adukatakguna akan menggunakan uttv untuk menambah kesedapan cerita yang dia kena langgar. adukatakguna akan menghidangkan kehebatannya selepas didapati tidak bersalah dalam kes menghina. dirhusila hanya budak budak pasti yang meluku kepala adukatakguna dan cerita adukatakguna dibelasah disiarkan berhari hari oleh blog pencacai adukatakguna. kes itu sepi sampai sekarang. apakah adukatakguna tidak memberikan fakta sebenar atau hanya membuat laporan palsu dia dibelasah. mungkin kali ini adukatakguna terkena langgar lari dari pihak umno. dan sejarah merakam kejadian ini dari sudut lain bukan dari sudut adukatakguna.

Ulasan

  1. Yang saya paling Murka, Harakah cetak boleh siar muka depan siap gambar dan url blog lagi, ini lah kerja bodoh Rashidi Hassan.

    BalasPadam
  2. kerja kerja pencacai adukatakguna. matlamat asal penubuhan harakah sudah lama hilang. harakah menjadi tempat kekah pemimpin pas yang tidak sebulu dengan mana mana pihak yang berkuasa dalam harakah. bangang

    BalasPadam
  3. biar mampuih pila dgn pelesit dan parasit ni aku paling meluat kat dia sbb dia plg suke menghina TG HJI HADI org yg prnah jmpa Nabi 3 x DALAM mmipinya...klu kita layan org gila kita pun gila...org x suke TGHH pun ORG GILAAAAAAAA

    BalasPadam

Catat Ulasan