selepas polis jawatankuasa fatwa pulak

umno terpaksa menggunakan apa saja untuk memastikan perhimpunan aman bersih dianggap kotor oleh rakyat malaysia. usaha usaha terbaru majlis fatwa kebangsaan bersidang dengan cepat dan efisien sekali. majlis fatwa berjaya mengeluarkan fatwa baru tentang perhimpunan aman bersih. mufti mufti negeri diheret untuk menyatakan kebodohan dan kebangangan mereka dalam usaha mengistiharkan perhimpunan aman bersih bercanggah dengan ugama islam. mufti terpaksalah menjaga periuk nasik, dengan itu terpaksa lah bersetuju dengan apa saja cakap cakap jamir khir bengong. apakah mufti dan para jawatankuasa memanggil peserta peserta demo dalam usaha mereka mengfatwakan perhimpunan adalah haram disisi islam. apakah islam mengajar umat mereka bacul sebagaimana dayus dan baculnya mufti mufti dan jawatankuasa fatwa. majlis fatwa hanya bersumberkan laporan media umno dan tidak turun ke tengah rakyat yang berhimpun. apakah tuntutan bersih salah dari segi hukum islam? apakah tuntutan rakyat kepada pemerintah salah dari segi hukum islam? jika pemerintah tidak adil kepada rakyat mereka apakah tok peti dan jawatankuasa sanggup memikul dosa pemerintah yang menzalimi rakyat. apakah banyak sangat pahala mufti dan jawatankuasa fatwa untuk menanggung dosa pemerintah semua.

mungkin selepas ini majlis fatwa akan bersidang untuk meluluskan polis boleh menyepak dan menerajang peserta peserta perhimpunan. atas dasar apakah majlis fatwa bersidang untuk mengfatwakan perhimpunan adalah haram. apakah mufti lepas pencen baru berani bersuara. sekarang hanya menjadi lembu kenyang kerana pangkat dan kedudukan. apakah jawatankuasa fatwa meneliti ke semua tuntutan bersih dan apa yang dituntut oleh perhimpunan aman kepada pemerintah. bagaimana dengan kerajaan perak yang sah dijatuhkan oleh barisan nasional dengan cara yang tidak sah apakah jawatankuasa fatwa berani mengfatwakan bahawa tindakan itu haram disisi islam. yang pasti jawatankuasa fatwa tidak akan berani mengfatwakan haram kerana pasti kedudukan akan tergugat dan semua kemudahan dan kesenangan yang ada akan terlucut. siapa yang sanggup. mungkin selepas pencen adalah tok peti dari kalangan majlis fatwa akan mengeluarkan kenyataan. selepas nyawa sampai dah hampir expired. inilah yang terjadi kepada sesiapa saja.

Ulasan

  1. cuba try test tanya pengkerusi majlis fatwa tu, himpunan bejuta2 belia ujung bulan ni haram ke tidak sbb ada: menyanyi,melalak, melolong, fesyen show, joom hebboh (yg harusani kata haram itu hari), kalaoke, battle of the bands, demo make up, carian bakat baru, mnari, dan beribu2 acara haram jadah yg lain.

    BalasPadam
  2. yg ni tak haram yang ni halalan toyiba hahahh.. caberator dung ok apa dtg hngguk hangguk bersama pak mufti

    BalasPadam

Catat Ulasan