kuat sungguh berahim ali menyalak

semakin lama semakin kuat salakan berahim ali. semakin hampir pilihanraya umum semakin kuat berahim ali menyalak. diluar kebiasaan sebagai katak yang berwibawa. sepatutnya katak berbunyi lain tapi kali ini katak menyalak. dunia akhir zaman, katak boleh menyalak dengan nyaring, selepas menibai tok guru haji hadi dalam isu pm bukan melayu karpal singh yg nyanyuk, berahim ali menibai tok guru nik aziz pulak. tok guru haji jadi tak berani nak menyanggah karpal singh kata berahim ali. setiap hari nampaknya berahim ali akan menyalak dalam semua kes melibatkan pas. begitulah kegilaan berahim ali yang akan mencari apa saja isu isu untuk memastikan nyawa politiknya disambung dalam pru yang akan datang. berahim ali sudah nampak lubang kubur yang sudah siap digali untuk mengambuskan hayat dia. berahim ali terpaksa menjadi pencacai pengangkat najis umno.

pelbagai usaha usaha dilakukan oleh berahim ali untuk memastikan salakan dia masih berguna untuk umno. sampai tahap ini, salakan berahim ali masih belum mampu menarik perhatian umno. umno terus dingin dengan salakan berahim ali. berahim ali hampir hilang suara untuk menyalak bagi pihak umno. tok guru dah bagi nama baru iaitu sampah kepada berahim ali. dah sampah sarap melekat terus kepada berahim ali. nilai sampah begitu lah nilai berahim ali kepada sesiapa saja sekarang. tiada nilai sesen pun bagi umno. sekadar menjadi anjing tanpa upah walaupun berahim ali mengharapkan survival disambung dan mendapat laba upah yang mahal. terlampau ramai sangat anjing dan pencacai dalam umno sampai yang diluar tidak dihiraukan lagi.

Ulasan

  1. lantak ke dia. musa asan pun dah mula nak korner ni

    BalasPadam
  2. hang setuju tak kalu musa asan join pembangkang dan jadi calon pembangkang utk pru ke 13? jwb dgn hati tenang bukan hati ag wkakakakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan