HARAM JADAH MAT SAID

mat said tetap bangang seperti biasa. jika tak setuju dengan umno sila keluar dari felda. ucapan mat said bangang selalu berlaku dimana mana saja dia berada. kalau tak setuju dengan dia sila berhenti kata beliau pada exco dan adun yang bermusuh dengannya. tapi oleh kerana demi pangkat dan kuasa yang penting sekali adalah ghanimah maka musuh mat said terpaksa melutut dan menyembah mat said untuk 4 tahun ini. perkataan bodoh bangang dari mulut mat said selalu aje keluar. di sepanjang sejarah mat said menjadi adun exco dan menjadi mb terengganu ada saja aksi aksi bangang mat said. mat said terkenal dengan idea idea canggih manggih yang paling penting adalah memboroskan duit rakyat. dari zaman roller coster dan ke zaman zoo mat said adalah pencetus idea bangang. tapak roller coster mat said dah jadi hutan kembali. sejuta wang rakyat hangus kerana melayan kegilaan mat said. mat said seorang yang gedebe dan samseng. dia tidak pernah mengenang budi kepada sesiapa saja. apa saja bagi dia dia yang punya.

mat said menghalau peneroka yang tidak bersetuju dengan pemberian 15k di felda yang ada diterengganu. haramjadah mat said. MAT SAID nak mendirikan papan tanda  gergasi di setiap pintu masuk felda yang berbunyi felda kawasan barisan nasional dan orang pas dilarang masuk. betapa celakanya ayat mat said ini. mungkin felda akan menaja pembuat papantanda gergasi idea celaka mat said. begitulah biol nya mat said. tanah peneroka bukan tanah mat said bangang. mereka yang usahakan bukan mat said yang usahakan. mat said hanya tahu menghabiskan harta benda rakyat. meleburkan duit royalti. mat said perlu ditunjuk jalan keluar dalam pru ke 13 ini. jadikan mat said penjaga zoo di kemaman. mat said hanya layak berkawan dengan biawak pasir, beruk siamang dalam zoo.

Ulasan

  1. mn pulak ghaib lama ni? pegi konsert 5 hr 5 mlm ka?

    BalasPadam
  2. aku kena settle kes kes pemilih. ramai yang duk melalak bersih bersih kerja kerja party tak ada lak yang nak buat. suka buat kerja kerja yang half day. duk laung bersih bersih bersih. tapi kerja tak bersih bersih hahahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan