DALAM MAJLIS PEGUAM PUN ADA PENGUNDI HANTU

bagaimana nak bersihkan data pemilih jikalau dalam majlis peguam malaysia pun ada pengundi hantu. begitulah dakwa seorang peguam yang akan menyaman majlis peguam. di negara malaysia sejak umno memerintah malaysia dizaman dinosour lagi umno mewujudkan hantu hantu untuk memenangkan mereka. apakah peguam yang mahu menyaman majlis peguam mempunyai bukti yang kukuh atau sekadar bercakap saja. maklumlah loyar buruk biasalah. apa yang boleh ditawarkan kepada umno akan memberikan pulangan yang cukup lumayan. mungkin bersama lawyer ini ada 15 lagi lawyer yang tidak menyokong keputusan majlis peguam akan bersama sama untuk menyaman majlis peguam. apakah peguam umno yang bernama shafee abdullah bersama sama hadir dan tidak menyokong keputusan majlis peguam yang mengutuk keganasan polis dan meminta menteri kdn memohon maaf kepada rakyat malaysia. yang ada hanya sorang yang bernama khairul azam abdul aziz.

hanya mewakili 16 orang yang tidak bersetuju dan mendakwa ada pengundi hantu dalam majlis peguam, mau tidak mahu azam mengfailkan saman kepada majlis peguam. nampaknya loyer buruk ini mahu menjual dengan harga yang mahal kepada umno dan kerajaan. apakah ada yang akan membayar atau menjadi lembu saja tanpa siapa mahu membayarnya. nazri ajis yang biasa bangang dan tolol dengan cepat mencadangkan adakan saja satu lagi majlis peguam. begitu mudah menteri bangang ini memlemparkan idea dan memberikan cadangan sebagaimana jawapan dia mengenai anak dan pengerusi spr. pengerusi spr dah tak jadi ahli umno sebab tak bayar yuran. jkkk kampung aku sepanjang hayat dia tak penah bayar yuran keahlian umno tetap ahli umno sepanjang hayat. tak pernah berubah pun keahliannya. walaupun umno dah kiok dia tetap ahli umno. sampaikan polis pun dah klon gambar peserta demo bersih sampai 4 kali. itu pun pendemo hantu yang diimport oleh bersih. maknanya bersih hanya perlu hantukan sorang pendemo sebanyak 3 kali. patutlah ramai pendemo rupanya pendemo hantu.

Ulasan

  1. jgn risau, kerajaan akan bg loyer buat ptubuhan baru utk lwn bar council. yg nazri biol ni tak reti2 bahasa, bar council tu di tubuh bwh akta, ptubuhan geng loyer baru ni nak ikut apa plak ntah

    BalasPadam
  2. akta nazri ajis le mcm biasa mamat tu jwb ikut sedap dia ajelah hahhaaha

    BalasPadam

Catat Ulasan