blog pencacai mula ubah serangan

selepas umno and the gang bangangnya gagal menangani isu isu bersih, blog pencacai terpaksa u turn kembali kepada bentuk asal perjuangan mereka. picture sex dan super impose dimainkan kembali. pencacai umno mulakan kembali serangan cuma beralih arah kepada azmin bukannya nuar berahim sebagaimana biasa. picture sex secara terbuka mula disiarkan dalam blog blog anjing pencacai umno disokong oleh media massa umno seperti utusan online yang siap sedia meletakkan blog blog anjing mereka di muka depan. setelah pemimpin umno dan polis gagal menjawab dengan baik tentang demo bersih. mahu tidak mahu umno and the geng terpaksa mereka cipta satu isu untuk melindungi isu bersih. pihak pembangkang terpaksa menjawab isu ini dan akan terus menjawab sebagaimana biasa. tumpuan bersih mula dialihkan oleh blog blog anjing mereka.

setelah kenyataan bercanggah pemimpin umno dan polis mula ketara mereka terpaksa spin isu isu baru untuk memastikan isu isu bersih hilang lenyap begitu saja. itulah yang akan dilakukan sebagaimana biasa. dan tidak mustahil malam ini berita dari tv3 suku dan media massa umno yang lain telah bersiap sedia untuk meletupkan isu ini di masa prima mereka. hujah hujah anjing dan bewak akan dibawa masuk untuk memastikan rakyat tidak lagi bercakap hal hal demo bersih. bagaimana kezaliman dan kekejaman pihak berkuasa menangani rakyat malaysia. clip clip video bersih mula berkurangan dan digantikan dengan clip clip video baru umno. umno tidak mampu lagi membendung kebangkitan rakyat kecuali dengan memaparkan isu isu gambar lucah, sex dan liwat. isu isu ini sengaja di tarik ke dalam isu utama untuk memastikan isu bersih dipadamkan secepat mungkin.

blog pembangkang tidak perlu menghiraukan serangan bangang dari blogpapagomobabi dan blog blog pencacai yang lain. biarkan mereka menyalak senyaring yang boleh. duit dah dimasukkan kedalam akaun untuk spin isu ini sebagaimana biasa. blog papagomobabi akan kebal sebagaimana biasa. buatlah apa saja selagi menjadi anjing selagi itu ia akan kebal. isu isu umno sudah lapuk dan tidak perlu dijawab dengan ilmiah kerana adakah penyokong umno begitu berilmu. dari atas sampai ke bawah semuanya bangang. blog pembangkang menjawab sampai kuar anak tekak sekalipun mereka akan tetap sama seperti biasa. isu isu bersih perlu diperhebatkan lagi sebagaimana yang sepatutnya. apakah bersih juga akan menjadi sejuk beku sebagaimana biasa. apakah ini yang dimahukan hanya sekadar menjadi tempat sepak terajang lepas itu kembali normal. tiada kesinambungan dalam perjuangan. semua cepat menjadi sejuk dan beku.

Ulasan