blog pencacai makin sibuk

kenyataan bangang dari blog pencacai, selepas melemparkan tuduhan mereka nak bukti jika ada penafian, baguslah sangat permainan blog anjing pencacai umno. selepas tuduh mintak bukti dari orang yang kena tuduh. media massa umno terus meletakkan gambar secara terang tanpa bersembunyi seperti biasa. ruangan senyum kambing juga mengulas benda yang sama. peristiwa bersih semakin dilupakan dan ini yang dimahukan oleh umno. rakyat cepat lupa dengan kisah kekejaman polis kepada rakyat pembayar cukai. gaji polis dibayar oleh rakyat untuk memukul menerajang memaki hamun rakyat malaysia. taraf warganegara tidak menjadi soal kepada polis untuk melayak sesama sendiri. waktu mengejar pendatang asing tidak seganas sebagaimana event bersih. apakah rakyat negara malaysia layak menerima layanan yang amat buruk dalam negara sendiri. begitu memalukan negara dengan layanan polis kepada pendemo pendemo. status warganegara yang sah tidak dihiraukan oleh polis. SOP mereka hanya membelasah memancutkan air kimia dan meletupkan teargas.

isu isu gambar pemimpin pembangkang sengaja dimuat naik untuk menyejukkan suhu bahang yang menimpa kepala umno. umno terpaksa mencari jalan lain untuk memastikan suhu bersih menurun dengan cepat. jalan terbaik adalah mengfitnah pemimpin pembangkang dengan bantuan blog blog anjing dan juga blog dari pembangkang sendiri. blog pembangkang sendiri melanyak mana mana yang tidak bersetuju angin dengan pemimpin pembangkang. mereka sengaja memerangkap sesama sendiri dan umno boleh bergelak ketawa kembali. suhu bersih boleh diredakan dengan tersiarnya picture yang boleh membunuh atau menyejukkan kemarahan rakyat kepada umno. umno amat amat berharap suhu kemarahan rakyat berkurangan selepas melihat dan menyaksikan kekejaman dan kebiadapan polis melayan pendemo pendemo dengan menyiarkan picture pemimpin pembangkang. dan dengan bantuan blog pembangkang sendiri suhu kemarahan rakyat malaysia dapat diturunkan dengan cepat dan melupakan semua sekali.

kebodohan kebangang blog pembangkang begitu hebat sekarang. demi atas keadilan dalam menyiarkan berita. dan cuba berlaku adil walaupun senget cuba melakukan kononnya atas nama keadilan tidak berpihak melaporkan berita. walaupun berita itu tidak begitu jelas tapi atas nama keadilan yang mahu ditonjolkan ia menjadi backfire kepada pembangkang. bagaimana mahu menawan putrajaya selagi ada blog blog pembangkang yang siap sedia menjadi blog pencacai  dan anjing kepada umno dengan segara. laporan laporan yang tidak berat sebelah cuba dijuarai walaupun begitu nampak bengong dan tolol. bila masa media massa umno dan blog blog anjing umno menjadi adil dan baik kepada pembangkang. dalam mood begini apakah pembangkang terlalu bodoh menjadi begitu baik dan berhemah. semua cuba menjadi hero dan cuba menjadi hebat. harapan yang disimpan tidak akan menjadi kenyataan. pembangkang akan terus jadi pembangkang kerana askar mereka tetap bodoh dan sombong.

Ulasan