2 kes sedang menunggu nuar berahim

satu kes melalui kes rpk yang menulis kononnya mempunyai bukti kertas siasatan dari sprm. raja penipu ini nampaknya mempunyai segala bukti dah rahsia di alam maya. tak siapa yang menjadi sehebat dia. tulisanya menjadi rujukan untuk menang pilihanraya. kalau umno nak menang bergaya jadikan tulisan raja penipu ini untuk menang pru ke prk dengan tersangat mudah. sprm yang sudah membuka kertas siasatan berdasarkan tulisan raja penipu saja. apa yang ditulis oleh raja penipu akan menjadi salah satu benda wajid kepada sprm dan polis menjalankan siasatan. kertas siasatan yang diberikan oleh pegawai sprm kepada raja penipu akan dijadikan sandaran kes untuk menyiasat azmin ali dan sekaligus menyekeh kepala nuar berahim. raja blogger bengong ini nampaknya kesepian di luar negeri. pelbagai andaian dan pelbagai fitnah boleh dibuat. sampai saat ini polis malaysia gagal mengesan dimana raja penipu ini berada atau ianya hanyalah alasan untuk memastikan raja penipu ini menulis menentang kepada pembangkang. menjadi kitab rujukan penulisan para pemblog pembangkang. sprm telah membuka siasatan dan yang pasti nuar berahim akan dipanggil.

kes kedua nalakarupan, yang dikenali sebagai samy velu yang baru. video seks nuar berahim akan mula berada dipasaran. setelah gagal mengenakan nuar berahim dalam skandal seks kaldai menerusi 3 dato T. nalakarup terpaksa menjadi pengarah baru dalam pembikinan video seks nuar berahim yang baru.mungkin akan dipenuhi dengan tarian dan gelek seperti video tamil naidu. semakin banyak kes akan dikenakan keatas nuar berahim selepas gagal mengenakan beliau. yang pasti peguam umno shafee bedullah akan mendapat laba yang besar dengan penayangan video terbaru ini. polis akan datang menyerbu dan menangkap nuar berahim dengan sepantas kilat. polis malaysia yang terkenal kehebatan mereka membelesah orang yang report orang yang mencuri bukannya membelasah pencuri.apakah nuar berahim akan tersangkut antara dua kes ini. yang pasti tibai akan memnibai nuar berahim. ayooooo samy kwadele

Ulasan

  1. Mufti umno dah tak bolih pakai lagi,UNTUK MENIPU ORANG MELAYU, guna pula samikapir,narakurappan. Hidup umno,semoga berjaya dengan taktik HARAM JADAH.

    BalasPadam
  2. apa saja yg penting nuar berahim masuk dalam hehehe

    BalasPadam
  3. ni la namanya biol 1malaysia. senang2 dokumen berchop sulit keluar dr pejabat spr, dr opis bkt aman. kalu betol kera jaan nak angkut raja putar ni lama dah kena, tp selagi boleh guna, guna. malaon ni pulak selagi boleh carik makan, makan. tgk la brp ramai kaki rempit korner baring sejak dr pru12. musa asan pun skarang ni nak korner. sponsor makin kurang kot. maklum la dulu ameno cuma bg makan 2-3 ekor berok je. sekarang ni dah byk, kena la bg sorang sikit.

    BalasPadam

Catat Ulasan