1.69 billion haram jadah

haram jadah betul pembangkang, aku terpaksa belanja 1.69 billion untuk membeli undi di felda. masa ayah aku dulu tak payah pakai duit pun boleh dapat undi. haram jadah sungguh pembangkang. haram jadah sungguh ANAK, haram jadah sungguh, banyak duit terpaksa aku belanjakan kerana nak selamatkan 58 kerusi parlimen umno. haram jadah sungguh pembangkang. ajib ngor dah kehabisan kata kata kerana terpaksa memaki berkali kali. inilah perangai sebenar umno. kat mana mana sama je umno. memaki hamun perkara sama je. majlis fatwa terdiam kena maki dengan ajib ngor. majlis fatwa kena bersidang buat fatwa baru iaitu menghalalkan maki hamun. berapa banyak lagi maki hamun ajib ngor kepada semua orang kerana terpaksa mengeluarkan 1.69 billion wang felda yang boleh mereka songlap. mungkin maki hamun ajib ngor sebanyak 1.69billion jugak kepada pembangkang dan orang orang yang bersungguh sungguh melawan umno.

aku berharap peneroka yang mendapat habuan durian runtuh atas kepala mereka tak akan mencacatkan dan membutakan mereka. nanti suatu hari kalau felda dah tergadai mungkin peneroka pula akan mengucapkan haram jadah punya ajib ngor kerana dia habis semua harta benda aku. jangan lah satu hari nanti semua peneroka dimalaysia mengucapkan haram jadah ajib ngor. lebih dari 1.69 billon ajib ngor kena haram jadah. pasti tak tidur malam ajib ngor kena sumpah dan makian dari peneroka yang sudah tergadai semua sekali. sekarang mungkin semua bergembira dengan anugerah yang ajib ngor bagi.

Ulasan