kenapalah bodoh sangat unit amal melayan mahasiswa

unit amal sepatutnya tak layan sangat mahasiswa yang merasakan diri mereka terlampau hebat. sepatutnya pas tak campur tangan dalam ideal ideal mengarut mahasiswa. pas sepatutnya menumpukan perhatian lebih kepada pru yg bakal menjelma dari menghabiskan tenaga membantu mahasiswa yang hebat. apakah tidak ada sikap berterima kasih. mengapa pas sibuk sangat menghantar barisan unit amal yang selalu dijadikan bahan lawak jenaka. apakah unit amal tidak mempunyai maruah? jangan biarkan maruah unit amal diinjak injak sebagaimana biasa. persetan semua dengan mahasiswa yang tolol dan bangang. perjuangan mereka biarkan mereka tentukan. orang politik tak perlu sangat masuk campur. mahasiswa adalah terhebat bukan golongan bangang seperti adukatakguna. bukan semua orang berhak menjadi mahasiswa. sampai bila pas terus membodohkan diri melayan mahasiswa yang bangang dan tidak tahu erti berterima kasih.

lihat bagaimana bodoh dan bangangnya mahasiswa dalam kes kuin. mahasiswa menggangap kononnya unit amal adalah satu unit orang bodoh saja bukan hebat pemikiran seperti mereka. biarkan saja mahasiswa menanggung idealist mereka. mereka akan membentuk third force sebagaimana cakap cakap orang hebat dalam menentukan aliran pemikiran mereka. biarkan saja mereka di dataran merdeka. biarkan mereka aje mereka disepak diterajang oleh umno. patutlah mereka kena serang pun sebab mereka tolol dan bangang. inilah contoh pemimpin masa depan yang tidak akan berterima kasih kepada orang lain. unit amal perlu undur diri dari terus dibodohkan dan dibangangkan oleh mahasiswa bangang itu. jangan biarkan unit amal menjadi unit yang sewenangnya diarah ke sana kesini oleh mahasiswa bangang.

Ulasan

  1. layan puak2 tu takut tak dpt undi, pada hal brapa kerat sgt yg dah daftar. yg join putri ameno kat u pun tak daftar lg

    BalasPadam

Catat Ulasan