ustaz azizan dipecat pas?????

naib presiden yang dihantar ke kedah untuk mendamaikan 2 puak yang bertelagah atau lebih tepat ada exco yang gila nak menjadi mb. sikap yang kononnya mengutamakan parti akhirnya memecahkan rahsia yang tersirat dan terbocoq dengan jelas sekali. 2 exco kanan pas kedah akhirnya bersuara bergemersik. rupanya sikap mereka yang paneh miang menjadi titik pergolakan pas dikedah. pemimpin pas diam membisu seribu kata. yang berucap akan berucap sila dapat sumber yang sahih. bila penyokong ahli bertanya. lain pula yang dijawabnya. apabila dicari sumber info yang berintergriti yang datang berita yang semakin panas dan semakin menyusahkan pihak gross root untuk membalas apa yang diserang oleh umno dan musuh pas. apakah pemimpin pas suka sangat dengan keadaan sekarang ini. dalam suasana menuju pru ke 13 perangai semakin kalut dan memualkan.

salahudin yang membawa berita kepada pemecatan assan ali akan membawa berita gembira dari kedah. pas pusat berkemungkinan akan besar memecat pula ustaz azizan yang dikatakan ketegaq sangat dalam membuat keputusan. yang pasti ada yang akan terpecat bila salahudin kembali melaporkan ke dewan harian pas pusat. berita yang kurang enak mula menjalar ke urat saraf. laporan yang tak menyenangkan hati penyokong dan ahli pas mula beredar dikalangan ahli pas. suara suara sumbang mula bernyanyi. apakah ustaz azizan akan dipecat sebagaimana assan ali. dan ini tidak menjadi mustahil dalam pas. pas boleh memecat keahlian pas ustaz azizan tanpa perlu memanggil ustaz azizan membela diri. kenyataan dari sua dan naib presiden dalam sidang akhbar jelas menggambarkan sikap pas pusat dalam menangani isu isu dikedah.

bagi menyenangkan hati penganut penganut tahaluf siasi pasti tindakan yang keras akan dikenakan kepada ustaz azizan demi memuaskan semua pihak yang tidak sebulu dengan ustaz azizan. isu kuin yang berlawanan dengan buku kelabu asap pakatan rakyat akan dijadikan modal supaya ustaz azizan menongkah arus. sikap ketegaq ustaz azizan yang tidak mahu tunduk kepada buku kelabu asap karangan pkr dan dap dan pas biru pasti mengundang bencana dan bala kepada ustaz azizan. kata kata aziz bari masih menjadi sumber maklumat sahih dan tekanan yang diberikan kepada ustaz azizan. ustaz azizan akan terus direjam sehingga terkeluar dari pas atau terkeluar dari menjadi mb kedah. pas kuala kedah lebih berkuasa dari pas pusat. yang pasti ada berita yang menggembirakan kem yang gila menjadi mb kedah. berdukalah team mb kedah. firaun dah mula tunjuk tangan arah keluar kepada mb kedah.

Ulasan