terima kasih zul kerana menyusahkan pas gross root

kenyataan zul ketua penyelidikan pas pusat benar benar menyusahkan peringkat bawah nak menjawab isu yang sengaja di panaskan oleh media umno. jawapan zul yang bangang begitu menyusahkan. bagaimana nak betulkan apa yang didamagekan oleh zul. walauapa jua penerangan atas isu berbangkit tidak mampu meredakan kegelisahan orang penyokong bawah. apakah pas sudah jauh terpesong kerana membenarkan timb.presiden pas adalah orang bukan islam. jika begitu jika sudah timbalan bukan islam bermakna presiden pun boleh menjadi orang bukan islam. kenyataan zul setaraf je dengan alhussyen. alhussyen beruk ketawa mesti habis habisan ketawa dengan media statement dari zul. zul tidak menafikan apa yang dia cakap pada majlis itu. zul hanya mengejas sedikit dari kenyataan yang dibuat dalam majlis itu.

selaku ketua penyelidik, kalau nak pas menang, pas kena menang dengan undi melayu dan islam bukan melantik timb.presiden bukan islam. kenyataan zul sepatutnya begitu, tak payah nak ambik kenyataan ikhwan ke sawan ke. maalaysia tetap malaysia. mesir tetap mesir. nak sangat begitu bawak aje tulangbesi bengong ke mesir, minat sangat tulangbesi dengan koptiik koopik kristian tu tulangbesi hafal siang malam nak menunjukkan betapa hebatnya orang bernama tulangbesi, jika zul anggap orang lain macam nuar berahim anggap orang lain semua bodoh dan tidak sebijak dia, dengan zul boleh jalan dengan idea bangang dia tu. zul boleh menang dengan isu tu tapi pas akan kalah teruk di kawasan undi melayu dan islam. zul kolid samad mesti boleh menang dengan membuat kenyataan yang banggang itu. sebab bagi mereka semua boleh asalkn mereka menang. yang lain tak payah nak fikir sangat. yang berfikiran terbuka boleh menerima kenyataan zul tapi zul lupa terbuka mcamana dengan pemikiran islam tetap menjadi keutamaan walaupun dalam apa jua keadaan sekalipun. nak buat kenyataan pun kena tau asal usul diri. hebat menerang tapi habuk pun tarak tak guna jadi penyelidik. baik selidik tupai duk biang dari menyusahkan orang bawah nk menjawab.

Ulasan

  1. hidup org2 begini bukan senang pon, siang dan mlm duk pk cam mana nk dpt undi walaupon terpaksa melutut dgn org kapiag. senang ke? huhuhu

    BalasPadam

Catat Ulasan