PKR tak perlu ukur baju tapi kena bogel terus

hujah bangang daripada penyokong pkr yang mahu kerusi lebih diterengganu. pkr yang menopoli isu isu seperti lynas lembu fedloot dan isu isu bangang yang lain. apakah melayu di terengganu makan sangat dengan isu isu bodoh yang dibawa oleh pkr. pkr diterengganu ada beberapa ranting je pun sibuk melalak nak kerusi lebih. PKR tak sepatutnya mintak kerusi lebih tapi mintak jawatan mb terus sebagaimana di kedah atau diselangor. diselangor boleh lah pkr buat bodoh sombong sebab ada pemimpin pas yang berlagak lebih dari orang pkr. menang pun atas undi pkr. kawasan kawasan pas diselangor pun pkr bole ambik aje sebab pkr kuat di selangor. harapkan kolid samad mesti tak menang punya. nasib baik pkr ada merasa jugaklah kolid samad, saari sungib, zul wahyu menjadi mp kalau tak haram nak menjadi mp.

pkr sepatutnya meletak semua calon mereka di semua dun atau parlimen. barulah hebat. kalau setakat mintak kerusi parlimen dan dun tambahan tak guna. kajian telah dibuat pkr hidup subur diterengganu sampaikan nak buat ranting pun terpaksa upah budak yang tak cukup umur untuk datang. di dewan undangan negeri seberang takir, pkr terpaksa ambik budak duyong yang datang celah gelegor mana dijadikan calon. sampai sekarang calon pkr yang bertanding di dun seberang takir tak dikenali langsung. orang ingat bangla jual carpet mari untuk menjual dalam kampung rupanya calon pakatan rakyat rupanya. sampai sekarang ahli pkr di terengganu berjumlah hampir 4 juta tak termasuk kaldai. pas sepatutnya memberi kesemua kerusi kepada pkr yang hebat. kalau tak ada pkr mesti lynas dan nfc tak berkumandang. pkr kalau nak jual auta ke jual aje diselangor. diselangor pas selangor boleh jadi lembu aje dengan pkr. sebab pas selangor menang atas undi pkr. kalau tak ada pkr mesti mp dan adun pas tak akan menang. kolid samad kena sedar diri sikit. bukan menang atas kekuatan pas. jadi kolid samad kena berkira kira menjadi ahli pkr sebagaimana zul nordin. kalau harapkan penyokong pas sampai kiamat le pas selangor nak menang.

kat malaysia ni kalau tak ada pkr jangan haraplah pembangkang nak menang pilihanraya. isu isu semua pkr yang buat membolehkan umno tumbang di 5 negeri. kalau tak ada pkr sampai kemampusle pembangkang nak menang. betapa susahnya nak menang pilihanraya tanpa pkr. kajian mendapati bahawa pkr mendominasi kerusi melayu walaupun boleh letak calon bukan melayu. calon bawak bukti correct pun jadi calon. dengan isu lynas malaysia akan dapat ditawan dengan mudah. dengan isu lembu maka pkr terengganu perlu dapat kerusi lebih walaupun ranting tak ada satu pun dalam dun berkenaaan. jangan le pkr ukur baju dibadan sendiri lebih baik bogel terus.

Ulasan

  1. appa ni? kau jgn nak menghina pemimpin yg paling suci tu

    BalasPadam

Catat Ulasan