diakhir pemerintahan pas kedah ?????

pas kedah mula menerima kesan dan penyakit yang boleh menyebabkan kejatuhan kerajaan pas. penyakit penyakit mula merebak dengan deras selepas mengalami kesihatan yang baik selama 4 tahun pemerintahan pas dikedah. pelbagai penyakit mula dikesan dan mula merebak dan membarah. penyakit fitnah mula menghinggapi dan mula menjalar ke urat saraf pas kedah. kesan ini akan berpanjangan jika ustaz azizan tidak mengubati barah ini dengan segera. potong mana mana kawasan yang sudah tidak boleh digunakan. jangan biarkan penyakit ini terus menular dan membunuh segala urat saraf pas disetiap pelusuk pas kedah. peduli apa dengan pas pusat dengan jawatankuasa pemandu yang akan ditubuhkan. selamatkan dulu mana mana yang penting. ustaz azizan kena kembali tegas sebagaimana biasa.  jangan biarkan kaduk naik junjung. persetan dengan blogger blogger bangang yang merasakan diri mereka hebat. pi jahanam dengan buku kelabu asap yang dicanangkan oleh pakatan rakyat. biar aziz bari terjun dengan labu labu dia.

pemerintahan pas dikedah sudah memasuki tahun keempat, selama ini kebanyakan isu isu yang cuba dimuatnaik kurang berkesan tetapi sejak akhir akhirnya target utama mula dialihkan kearah kedah dan bermula isu isu bangang. isu isu bangang ini sengaja ditiup agar menjadi benar supaya menampakkan bahawa pas kedah tak mampu mentadbir dengan baik. blogger bangang terus meniupkan api dalam sekam agar ustaz azizan diberikan imej buruk dan tidak mampu mentadbir dengan baik. segala isu isu lama cuba dimarakkan balik. kes kuin menjadi isu isu yang hebat sangat dipandang diberikan berlebihan oleh blogger blogger celaka untuk memastikan ustaz azizan dijatuhkan segera. mahasiswa mahasiswa yang hebat mula dipinggirkan perjuangan mereka tidak kemana pun sekadar mengikut telunjuk arah angin. inikah pemimpin yang akan dinaik dan dijadikan pemimpin dimasa depan untuk memimpin negara. isu isu mahasiswa yang diberikan penerangan pun otak otak cerdik mereka tak mampu menerima bagaimana mereka nak melihat isu isu lain yang lebih global kalau isu kuin pun mereka tak berapa nak faham.

umno memperolehi peluru dan senjata percuma akibat kebodohan 2 exco ini. tiada apa yang sangat nak diperjuangkan selain berjuang untuk diri sendiri. pas kuala kedah sepatutnya bermuhasabah sikit sebab ramai adun mereka dilantik menjadi exco. apakah kawasan lain tidak layak untuk menjadi exco. razi dan ismail sepatutnya berundur dan memberikan laluan kepada orang lain yang sanggup berjuang tanpa apa apa kepentingan. mereka boleh menyertai blogger bangang seperti cipantapirtenuk atau menjual jeruk dengan alhussyen dan menjadi syiah sebagaimana penarikbeca yang dikejar jais. sejak assan ali dibersarakan syiah dilihat lebih tenang dan tidak perlu berlari lari laju sebagaimana biasa. kesan ini akan merebak dengan cepat jika tidak dibendung dengan segera. berhati hati sebelum tumbang dan yang pasti blogger bengong macam adukatakguna akan terus menulis benda benda bodoh seperti kejadian budak tadika dihalau dari kemas diterengganu.

Ulasan

  1. mana satu betol ni:
    azizan bg projek 600 juta kat org ameno, disahkan perolrazi - mesiakini
    tu kes lama, reporter silap tu - perolrazi
    azizan bg projek beribu juta kat ameno - mesiakini

    kes kuin tak ada kene mngena - pas pusat
    perolrazi kata azizan buat keja ikut suka ati dia mcm kes kuin - nst

    kalu nak bawak keluar hadis nanti msk kata takde kena mngena dgn agama pulak kes ni
    mn org2 pandai dlm parti, tak mau besuara ka?

    sorang kawan kat kedah cukup meluat kat azizan sbb satu kes tu, tp dlm hal exco ni dia kata 2 ekor tu yg tikam blakang. pasal apa???? sbb ada beberapa ekor mangkok tak tau susah payah org kat bawah ni buat keja, yg dia tau "matlamat sy sudah tercapai". haram jadah nak mampus, dia ingat senang ke buat keja kat bawah ni?? kalu nak betumbuk dlm meeting exco pun lantak kau la, pasal apa nak angkut abis semua dlm parti tebabit sama?? 50 thn buat keja berapa ramai yg pegi betapa tak telibat hal parti sbb tak stuju dgn fikrah org lain?? bila dah cool down active balik. ada mangkok ni ambik kira?? takdak, yg penting matlamat dia. kepala hotak korang la. prangai macam budak sekolah

    bak kata loyer: this will be a precedent. lepas ni sesapa tak puas ati, keluar dlm media lawan, boikot aktiviti, ajak org lain sama. biar lingkop semua sekali, asal matlamat tercapai

    BalasPadam
  2. lawan sama sendiri hebatlah .. sama musuh pondan tua mcm tulangbesi

    BalasPadam
  3. PAS tak ada calon yang terlebih alim melainkan Ustaz Azizan di Kedah sekarang ni. Semua tok guru iktiraf kealiman dia dalam pelbagai sudut.

    BalasPadam

Catat Ulasan