timb.presiden pas boleh jadi orang israel????

tulangbesi and gang terpaksa kerja kuat tahun depan kalau nak mat sabu menang lagi. sebab ketua penyelidikan pas berkata orang bukan islam boleh menjadi timb.presiden pas. ini bermakna sesiapa saja boleh menjadi timb. presiden pas. mulai tahun depan hu pang atau ariel sharon boleh memohon dan bertanding menjadi timb. presiden pas. betapa bodoh dan bangang kenyataan mp pas yang menjadi orang kanan kolid samad. inilah kesan kepada tahaluf siasi yang diagungkan oleh pas selama ini. kesan ini akan merebak dengan berkesan, asal bukan umno jatuh yang naik adalah adalah asalkan jahilliah. ini lah yang diperjuangkan oleh angkatan muda dimalaysia. asalkan bukan umno cukup membosankan. sudah lama pembangkang berjuang untuk meruntuhkan kerajaan umno tetapi tiba tiba ada ungkapan bangang yang timbul asalkan umno yang dipersetujui oleh mat sabu. sepatutnya mat sabu sebut asalkan islam bukan asalkan bukan umno.

kenyataan yang diberikan oleh mp penyelidikan pas bukan disalah petik oleh wartawan dan tidak timbul sama sekali salah. ia memang keluar dari mulut mp pas tersebut. banyak benda dah zul membuat ucapan bodoh dan bangang. menang dengan undi pkr inilah jadinya. asal bukan umno akan terus berkumandang disetiap pelusuk tanahair. ungkapan asal bukan umno dicipta oleh umno sebab umno pasti akan ranap dan berdiri dengan nama jahilliah yang lain. umno bijak memanipulasikan keadaan. jatuhnya umno diputrajaya bermakna jahilliah lain yang akan naik memakai nama baru. pembangkang melopong kerana kebodohan bersetuju dengan ungkapan asalkan bukan umno. jika pengundi tak mengundi umno umno akan kalah tapi umno dah meninggalkan sakibaki umno dalam parti yang akan menang dan tak mustahil pm tetap dari kalangan ahli umno berstatus penasihat.

jangan bagi kenyataan dalam media musuh tapi setiap hari bagi kenyataan dalam media musuh. media utusan malaysia berita harian, the star sinar harian, bernama apakah itu media pembangkang ke? bodoh sangat press statement yang diberikan. sampaikan tak boleh diam mulut longkang pemimpin pas selangor. inilah jadinya pas selangor yang sedang menjaga tong tong sampah dan longkang belakang mati. semakin banyak kenyataan bangang akan keluar dari mulut pemimpin pas selangor. tak lama lagi mesti pas selangor akan memberikan kenyataan bahawa kenyataan ini salah dilaporkan tapi apakah damage yang diberikan dapat dihapuskan dengan mudah. betapa tongongnya mp pas penyelidikan. patutlah pas selangor diberikan exco sampah, kenyataan sampah sarap diberikan untuk pas sapu dan clearkan nanti. diam lebih baik tapi terus membuat kenyataan akhbar, akhbar siapa, akhbar pembangkang. ketua pembangkang pun sokong israel diatas nama keadilan. kolid samad mesti setuju punya dengan kenyataan bangang nuar berahim ini.

Ulasan

  1. Dr pon kalu doh bangang mcm prof@iR jugak la..hahahaha

    BalasPadam
  2. zul mula spin .. macam nuar berahim ketua pembangkang israel di malaysia .. susah ke sangat nak ckp. tak boleh pas tak boleh terima. dayus betul le pemimpin pas ini.

    BalasPadam

Catat Ulasan