pas tetap menentang israel

tok guru nik aziz bertegas menjelaskan pendirian pas selama ini. tak akan berganjak walaupun sehun dari pendirian asal. apa jua penjelasan nuar berahim pas tak akan memberi ruang kepada regim zionis untuk diberikan sokongan. apa tahap penerangan nuar berahim atau pra syarat yang dijelaskan oleh nuar berahim, tiada sokongan kepada israel. pas sekadar menghormati pendirian nuar berahim dan rakan sekutunya tentang israel. atas menghormati kebebasan berpendirian pas tetap menolak kewujudan negara zionis diatas muka bumi ini. penjelasan nuar berahim tidak akan menjejaskan apa apa pandangan pas selama ini. nuar berahim menolak apa yang dipertahankan oleh pas dan telah diputuskan oleh majlis syura.

semoga pas mempertahankan pendirian selama ini walaupun sekutu dalam pakatan masih bersikap lunak dengan israel. tentu kenyataan ini tak disenangi oleh tukartiub, dengan tiub pun boleh ditukar asalkan bukan israel. pendirian nuar berahim menyusahkan pakatan rakyat seluruhnya walaupun atas kebebasan bersuara. seluruh dunia mengutuk zionis tinggal umno dan nuar berahim yg masih bersetuju dengan adanya negara zionis. inilah sikap nuar berahim sejak dalam umno sampai sekarang. yg dia tahu orang lain tak faham bahasa inggeris. itulah ungkapan yg biasa dibuat oleh nuar berahim.

Ulasan

  1. bila nak keluar tajuk dlm blog "nuar liabiliti kepada pakatan - pakar pelembagaan"?? sbb aku dah terbayang banner besar gambar nuar dgn statement "we support all efforts to protect the security of israel"

    BalasPadam
  2. ada blog mintak nuar berahim settle masalah pentadbiran kedah. mana layak nuar berahim. settle dulu masalah israel baru logik

    BalasPadam

Catat Ulasan