notamerah dah tak laku

budak hitam yang selalu membuat onar, pernah berkurang ajar dengan ustaz nasharudin sewaktu menjadi timbalan presiden pas. budak hitam yang bangang. dipecat dari menjadi wartawan harakah kerana kebodohan dan kebangangan dalam menulis. masih mendendangkan lagu unity goverment. tetap bangang dan bodoh selamanya. oleh kerana kebodohan dia budak hitam dipecat dimana dia jua dia bekerja. tiada siapa yang mahukan khidmat dia. akhirnya terbuang dalam longkang. blog notamerah dah mula tak laku dan terpaksa membuka laman blog baru untuk mengutuk dan mencerca pas. fukap yang menghasut mahasiswa dengan agenda bodoh dia terpaksa membuka blog baru demi mencari tempat singgah yang boleh mencari rezeki. tidak dibenarkan membuat liputan di pulau penang kerana kerja kerja jahatnya. dihalau seperti anjing kurap.

terpaksa menyalak pas untuk mencari tuan baru sebagaimana kickdefella. mahagaru oneg rakan sekutu fukup dan menjauhkan diri sikit demi sedikit. dulu ibarat gay kemana saja berdua memburuk burukkan pas dimana jua mereka berada. sikap jahat kedua dua makhluk ini akhirnya memakan diri sendiri. dikatakan ditawarkan gaji mahal di satu media akhirnya juga dipecat kerana terlebih auta dari menulis. isu isu bodoh dan bangang diutarakan.masa diharakah semua orang anggap dia hebat dalam menulis selepas dipecat akhirnya terpaksa melutut dan menyembah agensi untuk mendapatkan kerja. kawan kawan yang sealiran mula menjauhkan diri kerana bimbang periuk nasik tergadai kerana mamat hitam ni. fukup semakin ditelan arus dan semakin malap dalam penulisan terpaksa mengangkat kembali kisah kerajaan perpaduaan hassan ali yg telah dilipat kemas dalam sejarah pas.

dengan harapan agar ada orang pkr yang sanggup membela mamat hitam ini. tapi sampai sekarang tiada yang sanggup membela budak hitam ini kerana tiada apa manafaat kalau dibela pun. nak suruh menyalak pun suara macam pondan tua. serangan kepada pas hanyalah idea lama idea lapuk sebagaimana idea adukatakguna yang bangang. orang duk bercerita kisah nak menang pilihanraya adukatakguna bercerita dengan kisah 9 dewa yang dia aje tahu kesudahannya. kawan adukatakguna akhirnya tetap tak berguna walaupun seduit. aduktakguna pun malas nak layan mamat hitam ini lagi. adukatakguna dulu menjadi anjing kepada fukup sewaktu menyerang blog pas. akhirnya adukatakguna kena sekeh sikit dgn taliban rhusila riuh alam maya. alkusseyn siap nak berparang tapi dimasukkan wad sebab kencing masam melanda. cipantenuktapir nasib baik tak disembelih. edyess penyanjung cikgu bard pun menulis kisah aduktakguna kena belasah oleh budak budak. nasib baik penarikbeca tak datang. kalau tidak mesti habis seluruh rhusila menjadi syiah.

Ulasan

  1. huhu....... budak fuckap tu dah jd anjing kurap la... geng gerombolan yg lain pon xmo berkongsi tulang dah pasey tulang yg ada tinggai ciput dah..hahaha

    BalasPadam
  2. nasib budak bangang haahaa

    BalasPadam

Catat Ulasan