mb kedah letak jawatan??

mb kedah ustaz azizan yang didulunya akan diangkat naik oleh aziz bari sebagai presiden pas selepas menjangka rancangan talibarut zionis dalam berjalan lancar. rupanya rancangan zionis dalam pas tidak menjadi kerana kebodohan mereka sendiri, terlalu laju nak naik sampai enjin panas dan mampus ditepi. begitu juga perancangan bodoh dan bangang nuar berahim semasa menjadi timbalan perdana menteri. rancangan menggulingkan mahathir tidak kesampaian kerana tektik dan strategi sudah dapat dihidu dan dicam oleh mahathir, tektik yang sama digunakan untuk membunuh ustaz azizan dikedah. akhirnya menjadi jerat makan tuan. aziz bari kembali dengan bangang mengecam ustaz azizan selepas gagal membodohkan ustaz azizan. percaturan bangang aziz bari tak akan menjadi kenyataan. inikah bakal menteri yang akan dilantik selepas pakatan rakyat menang, nilai dan adaptasi le sendiri kebodohan aziz bari.

kerana demo mahasiswa akan diadakan di wisma darul aman ustaz azizan sudah meletakkan jawatan kerana takut dengan kebangkitan mahasiswa. arus kebangkitan mahasiswa begitu hebat sampai hampir setengah juta peserta akan berdemo, penarikbeca sudah berkira kira kalau ustaz azizan berundur adalah peluang dia menggunakan peluang yang ada. serangan bertali arus mahasiswa dan aziz bari nampaknya tak berkesan langsung kepada ustaz azizan. kebodohan dan kebangangan aziz bari bersama hanipa maidin semakin ketara dari hari ke hari, aziz bari dikatakan terpaksa terjun menjadi ahli politik sedangkan aziz bari sendiri tak kenal apa itu politik.

penarikbeca terpaksa menulis idea baru kerana gagal menjatuhkan ustaz azizan. alkussen pun terpaksa menjaja air kencing untuk bisnis terbaru selepas dipecat dari jawatan ketua kampung. penarikbeca dengan muka tebal setebal longkang belakang rumah dia menulis benci atau takut kepada ustaz azizan. mahasiswa yang nak berdemo terpaksa berfikir banyak kali kerana ramai yang tidak akan hadir, alkussen awal awal lagi menolak kerana ada temujanji dengan doctor untuk merawat kencing tawar dia alasan orang umno jika takut, senyap sepi sebab serangan yang tidak memberi kesan kepada ustaz azizan. kasihan pencacai dan blogger celaka yang gagal. yang pasti mereka tengah mereka reka cerita baru untuk ustaz azizan dan itu adalah pasti.

Ulasan

  1. ssalamualaykom w.b.t.



    YB Dato’ Dr Hasan Ali yang saya hormati,



    Saya kira tidak perlulah saya perkenalkan diri saya memandangkan Dato merupakan tokoh dan sahabat yang saya kagumi. Saya kira, Dato’ juga tetap menganggap saya sebagai kenalan rapat Dato’ sekeluarga. Secara ikhlas, saya mula mengkagumi Dato’ sebagai motivator semenjak saya di bangku sekolah lagi, sehinggalah Dato’ menceburkan diri ke dalam bidang politik. Walau bagaimanapun kekaguman saya tidaklah menjadi penghalang untuk saya menyatakan sedikit pandangan terhadap pendirian Dato’ mutakhir ini berdasarkan neraca ilmu dan keadilan. Kesedaran bahawa apa yang telah Dato’ lemparkan kepada mantan parti Dato’ sendiri, iaitu PAS, di dalam kenyataan-kenyataan Dato’ di media dan juga lewat ceramah-ceramah Dato’ yang bercanggah dari amanah keilmuan dan kebenaran, maka saya terdorong untuk menulis surat terbuka ini.
    https://www.facebook.com/notes/dr-maszlee-malik/surat-terbuka-kepada-dato-dr-hasan-ali/271728319565115

    BalasPadam
  2. surat terbuka yang lawak. ag lu paste apa apa dalam ruang komen ni,ambik dari blog tulabgbesi pun ok hahhaa .. betapa bebalnya doctor ini menyuruh assan ali berdakwah di hard rock cafe, kalau begitu bebal dr menulis. dr yakin pemilik hard rock tiada masalah untuk assan ali berdakwah. ag suruh kolid samad husaam musa bagi bukti bertulis ke gambar ke apa yg mengatakan assan ali gila nak jadi mb. barulah hebat sekadar mengarang menulis sama macam assan ali jugak. semua orang boleh menuduh tapi tak ada bukti adakah adil menuduh orang seperti itu. assan ali dh menjawab tuduhan pesuruhjaya pas johor bila lagi pesuruhjaya pas johor nk buktikan yg memang assan ali tak bukak pintu.

    BalasPadam
  3. maslee tu sapa bro? bakai timb PM ke? hahaha

    BalasPadam
  4. seorang doctor sama macam aziz bari hahaa .. maslee tu duduk belakang rumah ag, dia kenal hassan ali jiran depan assan ali kalau ikut ceerita ag, kalau ikut cerita tulangbesi assan ali pernah tukar kereta jumpa pemimpin dap. drebar dia tulangbesi le, yang mengkhianati pas dengan assan ali.

    BalasPadam
  5. kan aku dah kata, yg mngaji sampai dpt phd ni ramai yg biol. surat utk ostardz azizan tak ada pulak yg nak tulis?

    BalasPadam

Catat Ulasan