kolid samad sama bengong je dgn alhussyen

kolid samad terus mempertahankan diri dan membalas ucapan hassan ali. sama macam alkussen. terus memburuk burukkan hassan ali. selepas dendam terbalas apa lagi yang dicari oleh kedua makhluk ini. pelbagai kenyataan kolid samad diberi untuk membela diri. kenapa semasa dia kena tindakan disiplin dulu kolid samad juga mengeluarkan pelbagai kenyataan. nampak sangat kolid samad mempunyai agenda tersendiri dalam kerajaan selangor. patutlah pas selangor dapat exco sampah.

alkusseyen terus mengenen kan ustaz nasharudin pulak selepas menulis keburukan hassan ali. secara menyindir alkussen mahu ustaz nasharudin menyertai hassan ali. selepas ini target utama alkussen adalah ustaz nasharudin dan ustaz azizan. kedua dua tak seotak dengan alkusseyn. yang sama otak dengan alkussyen adalah kolid samad saari sungib nota merah one g dan penarikbeca. yang lain tak hebat. semua sumber dari orang ini saja alkussyen percaya dan boleh diterima pakai. songkok alkussen pun dah macam orang umno. duk sibuk halau orang masuk umno diri sendiri macam umno tak sedar sedar lagi.

Ulasan

  1. Ha ha fzt dah meroyan macam dr hassan, tan nak join norman toha atau....ehem ehemm..

    BalasPadam
  2. hahhah aku cuit melompat pencacai kolid samad. tak pergi join smm buat demo ke hahhaa .. mana tahu terpecat lak ustaz azizan yg berjiran dengan hang wakakaakaa

    BalasPadam
  3. bro, Lu ckp dgn usin, jaga sket telog dia tuh, takut nanti telog dia bertukag jd telog dog sbb menyalak kuat sgt. hahaha

    BalasPadam
  4. PETALING JAYA: Pesuruhjaya PAS Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed mungkin paling kecewa dengan keputusan Datuk Dr Hasan Ali tidak mahu merayu menyertai semula PAS.

    Naib ketua dewan ulamak PAS mengakui beliau sangat rapat dengan Dr Hasan yang dipecat dari parti awal Januari lalu.

    Bekas pesuruhjaya PAS Selangor itu dipecat kerana mempunyai pendirian berbeza dengan parti dan juga Pakatan Rakyat.

    Dr Hasan yang menubuhkan NGO JATI kerap menyerang PAS dalam siri program di seluruh negara.

    “Saya kenal rapat dengan Dr Hasan dan selalu bertemu di masjid Mujahiddin Damansara Utama.

    “Malah saya orang pertama yang diarahkan parti bertemu bekas exco agama kerajaan negeri Selangor untuk mendapatkan penjelasan mengapa menyerang PAS.

    “Saya dan isteri pergi ke rumah Dr Hasan di Pinggiran Taman Tun Dr Ismail di Kuala Lumpur tetapi beliau tidak membuka pintu untuk kami masuk

    BalasPadam
  5. bro ag
    lu percaya laporan utusan wakakakka .. sejak bila hang jadi pencacai utusan.

    BalasPadam
  6. Fokus PRU13, jangan sibuk cabut kemuncup

    Zulkifli Sulong, 05 Feb 2012

    KUALA TERENGGANU, 5 Feb: PAS mengarahkan semua jenteranya memberikan fokus sepenuhnya untuk memenangi pilihan raya umum akan datang kerana peluang untuk PAS menang amat besar.



    "Kita sekarang nak hadapi pilihan raya jadi kena fokus. Masa ini tak perlu cabut kemuncup kat baju atau stokin kita, fokus kepada nak sumbat gol.



    "Ini tak, penjaga gol pun dok sibuk sabut kemuncuk sampai orang sumbat gol pun tak sedar," kata Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man ketika memberi taklimat kepada jentera penerangan PAS Terengganu.

    Beliau bersama 80 ahli rombongan sedang dalam siri konvoi penerangan menjelajah seluruh negara menjelang pilihan raya ke-13.

    Hari ini adalah hari kedua jelajah selepas mereka berada sehari suntuk di Kelantan semalam.

    Esok konvoi yang diketuai Tuan Ibrahim ini akan ke Pahang pula selepas selesai program di Terengganu hari.


    Program konvoi ini akan bersambung balik hujung minggu depan ke selatan pula bermula dengan Negeri Sembilan dikuti Melaka dan Johor.

    Turut serta dalam sessi taklimat hari ini adalah semua AJK Penerangan PAS peringkat negeri dan kawasan.

    Turut menyertai konvoi adalah Setiausaha Penerangan PAS Pusat, Misbahul Munir Masduki, AJK, Nuridah Salleh, Drs Khalil Idham Lim dan Nik Muhammad Zawawi Salleh.

    Tuan Ibrahim mengaku ada sebahagian jentera PAS tidak fokus dengan membincangkan isu-isu dalaman yang sebenarnya bukan isu termasuk isu pemecatan Datuk Dr Hasan Ali.

    Untuk kepentingan jamaah, katanya, PAS kena fokus untuk menang dalam pilihan raya ini kerana pilihan raya ini adalah peluang terbaik untuk PAS dan Pakatan Rakyat menang.

    Menurut beliau, orang Cina berdasarkan servey sekarang sudah 83 peratus menyokong Pakatan Rakyat.

    Oleh itu, katanya, peluang terbuka luas untuk Pakatan Rakyat menuju Putrajaya dalam pilihan rayam

    Dalam majlis itu, Tuan Ibrahim memberikan peringatan kepada petugas PAS agar mengamalkan tiga perkara bagi melancarkan kemenangan PAS iaitu
    Ikhlas dalam perjuangan, sabar dalam menghadapi perjuangan dan solat malam (tahajud) untuk mendekatkan diri kepada Allah.

    "Juga sentiasa memohon ampun kepada Allah kerana kita bimbang tidak menang kerana dosa ahli kita," kata Tuan Ibrahim.

    Selain taklimat, rombongan juga menyertai pelbagai program dari kuliah Subuh, hi tea, perlawanan bola, kuliah Maghrib dan ceramah umum.

    BalasPadam
  7. aku dh tanya tok guru,, kalau kemucup gatal nk buat macamana tok guru tuan man ckp tu kena sembur racun, buang jugak sebab takut melarat.

    BalasPadam
  8. ha ha ustaz tuan man kau pun kata tak betul, presiden, murshidul am and even tuan guru harun din, semua tak betul isu tuan guru dr hassan ni,oh ya tak ya juga, nanti aku cari stat dari ustaz harun taib, kalau ada itupun kau kata tak betul..wah hebat kau fzt.aku tengah tunngu kau anjurkan roadshow tuan guru dr hassan di terenganu

    BalasPadam
  9. aku tak cakap tuan guru tuan man tak betul. sila betulkan arial anda wahai ag. tok guru tuan man dah bagi idea untuk membunuh kemuncup dan apa yang disebalik kata kata itu harakah tak tulis pun, jangan ingat aku penampal poster pas tak leh connter attack pemimpin pas macam kolid samad saari sungib. pas selangor duduk diam dah le sebab pas selangor tempat kencing pkr je. menang dishah alam sebab undi pkr kasihan sungguh jadi pencacai kolid samad.

    BalasPadam
  10. Dewan Ulamak PAS menolak dakwaan PAS dipimpin oleh golongan sekular sebagaimana dinyatakan oleh bekas pemimpin parti itu, Datuk Dr Hasan Ali.

    “PAS dipandu oleh majlis syura ulama yang menjadi penentu kepada hala tuju parti. Majlis itu berkuasa sepenuhnya terhadap parti.

    “PAS bukan ditentukan oleh individu baik muryidul am, presiden atau ketua ulama,” kata Naib Ketua Dewan Ulamak, Datuk Mahfodz Mohamad.

    BalasPadam

Catat Ulasan