kolid samad dengan hassan ali sama je bengong

asal bukan kolid samad
kenyataan dan tulisan kolid samad dalam blog hanya untuk mempertahankan dirinya sendiri,kolid samad dengan hassan ali sama je bengong. kedua dua manusia ini pernah dibantu oleh tulangbesi al bangang. apabila tulangbesi duduk sebelah hassan ali tulangbesi menyerang kolid samad, lepas tulangbesi gagal jadi ceo dia pergi kepada kolid samad untuk menyerang hassan ali pula. diharapkan agar kolid samad memberikan dia peluang menjadi ceo di negeri selangor. berbalas kenyataan kolid samad dan hassan ali tak ada apa apa yang menarik dan sudah diketahui ramai permusuhan kedua dua manusia ini. yang pasti kedua duanya bengong sampai ke sudah.kolid samad akan melondehkan apa saja tentang hassan ali walaupun telah diberi nasihat oleh sahabatnya. mungkin sahabat dia yang bersms dengan penarikbeca. kalau kolid samad tak dengar pun patut dah sebab yg bersms dengan penarikbeca pun sama je bengong dengan kolid samad. sebelum kemenangan pas diselangor semua berkeadaan baik, tapi bila menang di selangor semua ada agenda masing masing. kolid samad boleh u turn 360 darjah bila berhadapan dengan sesiapa. yang dimana memberikan keuntungan kepada dia dia akan sokong. beberapa kenyataan media yang dibuat oleh kolid samad jelas menampakkan siapa kolid samad sebenarnya. teguran kolid samad kepada hassan ali melalui media umno juga dibuat tapi kolid tak akan mengaku sampai ke sudahnya. kolid samad merasakan dia saja yang betul. dan kolid samad akan menulis apa saja untuk defend dirinya. disekeliling kolid samad ada beberapa blogger bengong yg memberikan pendapat kepada beliau termasuk rujukan utamanya one G  yang telah dipecat dari majlis kajian dewan ulamak kerana jahat.


jawapan kolid samad sama je bengongnya hassan ali. sekiranya kolid samad berkata yang hassan ali degil apatah lagi dia sama je.apakah orang pas buta tak dapat lihat bagaimana kolid mengumpulkan ahli pas yang bertaraf mp dan adun untuk menentang hassan ali sebagai pesuruhjaya. siapa yang melawan ketua waktu itu, apakah masa itu dihalalkan bagi kolid samad untuk menentang ketua, kolid samad kalau nak menulis tengok kiri kanan dan orang lain boleh lupa aku tak penah lupa apa yg kolid samad penah buat. bagaimana dengan usrah usrah dengan blogger celaka. apakah kolid samad merasakan dirinya amat mulia tiada apa yang pernah dibuat salah kepada jemaah pas. itu aje yang aku nampak selain itu hanya untuk memuliakan diri sendiri. syaitan dan iblis pun berbangga dengan diri sendiri begitu jugak dengan kolid samad. kalau kolid samad bijak berpolitik dan mahir berstrategi kolid tak sepatutnya menulis benda benda karut itu sebagai kenyataan membela diri. lebih baik diam dari terus membodoh dan membangangkan diri seperti tulangbesi.

Ulasan

  1. ha ha....

    setelah penjelasan dan segala macam maklumat di beri, fzt masih in denial mode, hanya allah dapat membantu mu wahai fzt

    BalasPadam
  2. hahhaa ag, walaupun aku penampal poster pas, walaupun aku tak boleh bersms dgn pemimpin pas mcm penarikbeca jangan ingat sumber org lain jugak terbatas. banyak benda hang tak tahu ag walaupun siang malam hang duk bermesyuarat dengan kolid samad, berusrah dengan saari sungib, percaya dengan tulisan tulangbesi, walaupun org ckp org pas selangor educated eden tak heran sangat dengan politik mereka.

    BalasPadam
  3. tgkla sebelah kiri kolid tu salah sorang geng blogger celaka huhu

    BalasPadam
  4. huarghhhh! menagis dengar cerita sedih kau tu, dulu suruh belajar rajin tapi kau pemalas, suruh belajar agama kau ponteng sekarang bila otak kemetot kau nak teriak buat apa?

    BalasPadam
  5. org pas selangor mana ada yg layak tampal poster pas, org pas selangor tampal poster eli kat rumah masing masing. sekurangnya aku tak adalah head banging bersama caburator dung yg kolid samad suka dulu. org pas selangor datang prk mesti tidur hotel tak ada tidur dlm surau kecik yng tak ada aircond. org pas selangor yg cerdik tak layan orang pas negeri lain low class. hahhaa sebijak orang pas selangor cuma dapat jaga tong sampah dengan longkang ajelah.

    BalasPadam
  6. ya rabbi, kau ampunla dosa FZT ini.

    BalasPadam
  7. ag hang jawab soalan ini, assan ali dikatakan rapat dengan orang umno, rozali pengerusi air yg dikatakan menaja pas selangor, soalannya siapakah yang bermalam di hotel 7 bintang tajaan syabas, 1. kolid samad, 2 assan ali, 3 saari sungib, dia antara 3 orang ini 2 bermalam dihotel tajaan org umno, kes ini dinaikkan oleh web blog tulang besi, bila terkena batang idung orng tu tulangbesi u turn.

    BalasPadam

Catat Ulasan