khalwat dirancang atau terancang

walaupun blog blog cuba membersihkan nama pkr yang terconteng arang, umno dan blog bangang mereka menyerang habis habisan. ustaz pkr ditangkap khalwat. walaupun cubaan tulangbesi dan blog pr cuba untuk menangkis serangan ini belum cukup untuk meredakan bahawa apa sebenarnya yang terjadi dalam bilik hotel tersebut. walaupun dikatakan perangkap yang sengaja dipasang oleh umno tetapi bukti bukti yang ada belum diterjemahkan sepenuhnya sebagaimana kes mat sabu dulu. mat sabu berjaya meloloskan diri dari fitnah umno apabila saksi bertelagah antara satu sama lain. ada saksi cakap naik ikut tanggo, ada saksi yang naik ikut lift dan ini menyebabkan hakim membuang saja kes yang sengaja dipasang oleh umno kepada mat sabu. mat sabu terselamat dari kes fitnah ini. solat hajat diadakan seluruh negara. ribuan audian bila mana mat sabu memberi ceramah mengenai kes khalwatnya. akhirnya terbongkar kawan baik adalah duri dalam daging. sampai saat ni mat sabu masih belum belajar erti kesilapan tersebut. masih berkawan dengan sesiapa saja tanpa ada syak wasangka. walaupun dikiri kanannya mat sabu mempunyai musuh dalam selimut. sampai bila mat sabu nak sedar jangka waktu akan menjawab. mat sabu terus lena dalam selimut musuhnya. membiarkan diri diperalatkan.

bagaimana ustaz pkr ini akan meloloskan diri dari perangkap yang dipasang ini. samada diperangkap atau sengaja membiarkan diri terkena perangkap ustaz pkr kena melepaskan diri sendiri.  berjuang untuk membersihkan nama atau terkena sengat yang sengaja dipasang oleh pihak musuh. pkr perlu berhati dimasa depan. apakah pkr ni bangang sangat sampai semua yang dirancang oleh umno selalu mudah sangat masuk ke dalam. orang orang pkr tidak sedar diri lagi ke. sampai bila pemimpin pkr nak mendedahkan diri mereka kepada perangkap yg dipasang oleh umno dan barisan nasional. apakah nanti akan ada video sebagaimana video chua soi lek. apakah pkr masih bangang meninjau strategi fitnah umno. dari ketua umum sampai sesiapa saja mudah sangat umno dan sekutunya mengenakan serangan. atau pemimpin pkr memang suka terkena sengat umno. sampai saat ini pemimpin pkr belum serik lagi dengan segala permainan umno. serangan yang mudah dibuat oleh umno dipandang mudah oleh pkr. seolah kebal dengan serangan ini.

rakyat mula terpedaya dengan permainan umno. apakah strategi nuar berahim begitu ampuh untuk terus bertahan atau inilah penggal terakhir riwayat hidup pkr diatas muka bumi malaysia ini. lambat laun pkr akan berkubur sebagaimana parti parti lain. apakah nasib s46 juga akan berlaku kepada parti pkr ini. hanya hebat didepan didalam gelongong. tak ada apa apa yng mampu bertahan dengan serangan umno. nuar berahim terus dengan lagak bodoh sombongnya mempertahankan israel. penasihat mb ditangkap khalwat walaupun dia menafikan ditangkap. waktu ditangkap adalah penting. kes kes begini dan isu isu ini susah dan sukar untuk pihak pakatan rakyat menjawab dan membalas balik. umno bermaharajela sekarang dengan kes ini. tenaga yang ada perlu digunakan untuk menggerakkan jentera pilihanraya tapi dihabiskan untuk menjawab isu isu bangang yang sengaja terkena kepada pemimpin pkr. jika isu isu moral terus dimainkan putrajaya terus kelabu asap bersama buku kelabu asap dan pecaya lah pkr akan terjun ke dalam umno kembali. aziz bari akan kembali menjadi prof. itu tidak mustahil.

Ulasan

  1. sungguh busuk hati kamu FZT, semoga allah memberi petunjuk dan hidayah kepada kamu.

    BalasPadam
  2. balik dri tanah suci mana ag, tanah suci yahudi ke wakakaaaa

    BalasPadam
  3. demi allah sekiranya kamu seorang islam dan percaya dan yakin terhadapnya.selagi kamu tidak menarik balik kata2 itu, saya tidak akan memaafkan kamu.

    BalasPadam
  4. ag kamu tak boleh baca blog ini yang penuh dengan dosa tanpa pahala.. disini tak mengiktiraf kehebatan kolid samad bersama pencacai dia. di sini dosa dosa berlaku setiap masa. kamu hendaklah beruzlah dari blog ini, hahhahhaa .. kamu kena baca blog syurga macam blog kolid samad yg siang malam duk kutuk assan ali. baca blog nuar berahim yg menjadi panglima israel.

    BalasPadam

Catat Ulasan